Ścinać czy jeszcze zostawić?

Wyszukiwarka Forumowa:

GreenPlantMan

Well-known member
Rejestracja
Cze 12, 2016
Postów
103
Buchów
0
Witam. Prosiłbym Was o doradzenie czy zostawić w spokoju jeszcze roślinę czy może jednak już ją ściąć? Mimo lipnej pogody ostatnio (ciągłe deszcze) roślina jakoś się trzyma, zauważyłem malutki kawałek pleśni, który oddzieliłem od reszty. Oceńcie sami. Pozdro.








 

Bowman

83t3ktyf
Rejestracja
Sie 2, 2017
Postów
38
Buchów
0
Jeszcze długa droga przed nią. Mocno spuchnie, minimum 3 tygodnie.
 

YourNightmare

Well-known member
Rejestracja
Cze 29, 2017
Postów
85
Buchów
0
Dokładnie daj jej jeszcze koło 3 tyg, najlepiej kup sobie mały mikroskop i sprawdzaj kolor trichomów. Widać że po otrymowaniu niewiele by z tego zostało. Tylko uważaj i pilnie obserwuj czy nie pojawiają się ogniska pleśni, bo widzę że masz lekko wilgotne liście więc i w kwiatach pewnie jest wilgoć.
 

Szafirowy

Well-known member
Rejestracja
Maj 9, 2013
Postów
365
Buchów
0
Nie będzie tak wcale mało dół dopiero wystrzeli w swoim czasie, a objętość topów tak samo.
 
L

Lord of Bhang

Guest
3-4 tygodnie jeszcze jak nic i uwarzaj na pleche obserwuj bacznie jak koledzy mówią bo mają racje;)
 

GreenPlantMan

Well-known member
Rejestracja
Cze 12, 2016
Postów
103
Buchów
0
Dzięki za wypowiedzi i doradzenie. Już malutki kawałek pleśni wyrzuciłem ale całe szczęście był to bardzo malutki kawałek. Całkowicie zapomniałem żeby zabezpieczyć się przed pleśnią... Pytanie co mogę naturalnego zastosować żeby się przed pleśnią uchronić? Czytałem na forum o wywarach z czosnku, pokrzyw. Nawet o sodzie oczyszczonej i wodzie utlenionej ale jakie proporcje tego zrobić jeśli rzeczywiście to działa? Pozdro
 
L

Lord of Bhang

Guest
Dzięki za wypowiedzi i doradzenie. Już malutki kawałek pleśni wyrzuciłem ale całe szczęście był to bardzo malutki kawałek. Całkowicie zapomniałem żeby zabezpieczyć się przed pleśnią... Pytanie co mogę naturalnego zastosować żeby się przed pleśnią uchronić? Czytałem na forum o wywarach z czosnku, pokrzyw. Nawet o sodzie oczyszczonej i wodzie utlenionej ale jakie proporcje tego zrobić jeśli rzeczywiście to działa? Pozdro

Z tych naturalnych to raczej lipa proponóje topsin lub teldor kupic pozdro 5! :D
 

GreenPlantMan

Well-known member
Rejestracja
Cze 12, 2016
Postów
103
Buchów
0
Ok, w takim razie kupie Topsin M 500 SC 100 ml środek zwalczający mączniaki i szarą pleśń.
 

Burmistrz

Well-known member
Rejestracja
Lut 25, 2017
Postów
356
Buchów
0
za 3 tyg ścinasz i chcesz walić chemie na pleśń? co jeśli będzie słońce waliło przez bite 3 tyg nie zdarzy wypłukać środka. \
to jest silny środek chemiczny! po którym może być :pukel: :thumleft: :bathroom-smoke: :smiley-face-yawning

Lepiej poświecić te 30% materiału niż zdechnąć albo mieć fiksy.
 

Friko

Well-known member
Rejestracja
Lut 8, 2017
Postów
317
Buchów
0
3 tygodnie to kupa czasu, zdąży się wypłukać ten syf.
 
O

OdcieńZieleni

Guest
na opakowaniu topsina jest napisane ze karencja wynosi 10 dniof
 

BlackMen

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Gru 14, 2014
Postów
3,540
Buchów
2,307
Odznaki
1
kup teldor ma JEDEN dzień karencji
 

GreenPlantMan

Well-known member
Rejestracja
Cze 12, 2016
Postów
103
Buchów
0
Na dzień dzisiejszy wszystko prezentuje się następująco, może trochę słabo widać bo nie robiłem wielu zdjęć i robiło się ciemno.





Zauważyłem po raz kolejny pleśń, nie było jej dużo ale rozprzestrzenia się. Nie zakupiłem jeszcze środka na nią ze względu na brak czasu ale po dzisiejszych odwiedzinach dostałem już sygnał ostrzegawczy i nie będę kombinował, kupię to co będę miał dostępne w sklepie. Niestety teldora nigdzie na szybko nie kupię ale mam dostępne na szybko do zakupu Target Natural Agricolle Spray na choroby grzybowe oraz Topsin. Czy ten Target Natural Agricolle Spray będzie dobry? Jest to naturalny środek.
 

GreenPlantMan

Well-known member
Rejestracja
Cze 12, 2016
Postów
103
Buchów
0
Najnowsze foty, prosiłbym o ocenę na "oko" czy można ścinać czy jeszcze czekać. Pogoda chu**wa na maxa, pleśni trochę się pokazuje ale pryskam środkiem i coś tam zapobiega bo dużo jej nie ma. Oceńcie to sami. Auto ak472.










 

imthinKING

Active member
Rejestracja
Wrz 25, 2014
Postów
28
Buchów
0
Hej,
Można ścinać, ale jest jeszcze cala zieloniutka, mozesz potrzymac tydzien jak pogoda sie poprawi to 2
 



Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

Góra Dół