• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach
akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

żułknace i wysuszone liście niedobór poatsu ?

Wyszukiwarka Forumowa:

zaczarowany

Member
Buchów
0
Jak w temacie mam problem z plantem. Jestem początkujący także prosze o wyrozumiałość.Ziema na spocie nie jest za specialna, gliniasta twarda...ale chwasćiska rosna po 2 m . wymieszałem miejscowa ziemie z ziemia workową w dolkach ok 5l wiem ze mało ale tak wyszło.. miałem problem z ph ale podsypuje co ok 2 tygodnie dolomitem. Roślinka od poczatku życia na spoCie dostaje biohomus raz w tygodniu. od dwóch tygodni <tzn 2raz> zmieszałem biohomus z plantonem k.i efekt jest taki jak na zdjeciu. niemam zjdecia ale wydaje mi sie ze zaczea kwitnać. wydaje mi sie ze brakuje jej potasu, a wiec chyba powinienem przesc calkowicie na platon k ? po proponujecie?

ps. to sa passion#1 na zdjeciach sa 3 rosliny

pozdro<shiza>

---------- Aktualizacja posta 17-08-2012 07:14 ---------- Czas poprzedniego posta 16-08-2012 15:43 ----------

???prosze o jakos pomoc bo mi moje kochane sie marnuja :zjarany:

Ostatnia edycja:

Kapiszonn

Well-known member
Buchów
0
Również mam podobny problem na 5 pomidorach w miejscu z takimi samymi chwastami do okoła więc dołączam się do pytania.

Btw. Czy twój spot nie znajduje się nad rzeką bo chyba poznaje to miejsce.

zaczarowany

Member
Buchów
0
nie nie ma w pobliżu żadnej rzeki. Byłem dzisiaj na spocie podlałem plantonem k podsypalem dolomitem i zobaczymy :D ostatnio polamalem kwasomierz i niemam jak sprawdzic ph, jak sie nic niepoprawi to kupie nowy ;)

ciekawe czy ktos doświadczony kiedys nam podpowie co dalej ;):zjarany:

R

Raver

Guest
Fosfor i Potas ;)
Jeszcze zbyt niskie PH możesz mieć bo azot tez tam paruje z nich widze... Masz 3 problemy... A zaczynają się one w PH 5.5

W glinie ogolnie jest prze***ane, daj Dolomit, i stosunek NPK (2:1:4)