• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach

nasiona marihuany

1sza próba sadzenia, ocena i sugestie

Wyszukiwarka Forumowa:

jimmy77

Member
Buchów
0
Witam! Jestem bardzo początkującym growerem, ale staram się jak najszybciej dokształcać. Znalazłem kilka ziarenek całkiem dobrej, niezidentyfikowanej baki i postanowiłem ich nie zmarnować. Wyrosło mi coś takiego:
1. 24cm

oraz
2. 23cm

Roślinki mają około miesiąca, podlewam je średnio raz na 3dni 0,3l + 10ml Biohumusa (może być?)
Ich miejsce to parapet, w słoneczne dni są wystawiane na słońce na około 6h (zależy ile jestem w domu)
Chciałbym Was prosić o ocenę moich roślin a także porady, co robić dalej żeby coś z tego wyszło, mam nadzieję że nie zmarnowałem szansy i coś z tego zbiorę;)
Dzięki za pomoc!

G

Gość

Guest
Lecisz z nimi. Tylko wiecej slonca 6h to za malo. Walnij im fima bo lst bedzie ciezko. Mozesz zwiekszyc ilosc biohumusa spokojnie im nie zaszkodzi. ;)

jimmy77

Member
Buchów
0
Nie wiem czy na tych zdjęciach to widać, ale zrobiłem fim'a na tej roślince "chudszej" czyli drugiej. Na pierwszej jeszcze nie ucinałem, najwyższy czas to zrobić?
Myślicie, że warto dodać planton k?

jimmy77

Member
Buchów
0
Jak myślicie, powinienem przyciąć swoje roślinki? Jeśli tak to jak mniej wiecej

G

Gość

Guest
Jak myślicie, powinienem przyciąć swoje roślinki? Jeśli tak to jak mniej wiecej
Tnij :) Tylko postaraj się tak uciąć byś nie miał tak jak ja (za krótko) i po tygodniu czasu z tego środka wyrastały liście bez szpiczastych zakończeń :) Druga poprawka zdała już swój egzamin. Reasumując wytnij cały środek tego młodego pięterka co właśnie ci wyrasta. Dodam jeszcze że masz identyczny krzak jak mój sprzed kilku miesięcy i wydaje mi się że rośnie ci AK47.

pzdr

Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany

Polecana klinika konopna GreenDoctor.pl