• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach

nasiona marihuany

2 wr , 2 ak47 , 2 bb pomoc w uprawie :)

Wyszukiwarka Forumowa:

H4XOR1

Active member
Buchów
0
Witam ,
Jest to moj 1 out ,jestem kompletnie zielony ,oceny z***ki itd bardzo mile widziane zaczynamy ;
ak47 (nr 1)

po fimie

AK47 (nr 2)

white russian(nr 1)

white russian (nr 2)

blueberryxmazzar(nr 1)

niestety wyszla za***eczka i nie zrobilem zdj 2 :spalony: za tydzien bedzie up

pasta do zebow i herbata <rotfl>

Panienki razem

Czekam na komenty ,propozycje do mozna dodac ,co usunac ,jakie nawozy dokupic ,czy trening wyszedl pomyslnie no i ile bedzie siuwexu do palenia:zjarany:
Z BUCHEM ZA TYDZIEN UP!

polskigrower

Member
Buchów
0
Bardzo ładne rośliny, przytrzymać tylko je jeszcze z 2-4 tygodnie i będzie ładny plon

Pozdrawiam Tomek :spalony:

Kwiatek_Ban

Well-known member
Buchów
0
Bardzo ładne rośliny, przytrzymać tylko je jeszcze z 2-4 tygodnie i będzie ładny plon

Pozdrawiam Tomek :spalony:

Czy my widzimy te same planty ? Człowieku czy Ty wiesz co piszesz ?
Jak z tych 3 karłowatych krzaków można zebrać ładny plon ?

Na przyszłość życzę Ci również takich bardzo ładnych roślin i takiego ładnego plonu !

H4XOR1

Active member
Buchów
0
ile one maja dni kolego ? :smokee:
Najstarsze white russian bez treningu okolo 60 dni w ziemi

ak47 okolo 54 dni w ziemi ,tylko 1 zostal poddany treningowi fim

blueberryxmazar najmlodsze 45 dni w ziemi ,obydwa poddane lst+fim

Pestki zamawiane wszystkie z f2seeds.pl
Tak jak pisalem napoczatku ,jestem kompletnie zielony ,chce podlapac doswiadczenia a nie hejtu i flamowania ,prosze bez zbednego pie****enia pisac co poprawic i zmienic
Z BUCHEM!

---------- Post added at 02:17 ---------- Previous post was at 02:16 ----------

Przepraszam osobe ktora zacytowalem ,chodzilo mi o tego 2 co sie ura ze male krzaki ,chce porady nie darcia ryja.
Buszek