• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach

nasiona marihuany

2x WR 1xCINDY TOP 3xAautoMazar

Wyszukiwarka Forumowa:

wrednytempy

Active member
Buchów
0
Witam proszę o ocenę jestem początkujący ale dużo czytałem :)

Kwiatuszki mają 11 dzień WEG:

Na pierwszym planie White Russian FEM w doniczce 10litrów, po prawej stronie jego siostra w doniczce 16litrów a po lewej stronie Cindy Top FEM w doniczce 16litrów:

CINDY TOP z bliska:

no i Lowryder x Auto Mazar w doniczce 16litrów podzielone na trzy części więc mają po 5 litrów (z lewej strony widać WR):

Teraz pytania:

Kiedy FIM i LST czekać aż będą większe czy już można? (czytałem że najpierw robi się LST potem FIM - w takiej kolejności robić?)

Rośliny podlewane samą wodą odstaną kranówką przefiltrowaną przez BRITE tuż przed podlaniem (nie mam PH-METRU)

Pozdrawiam i czekam na rady;0

---------- Aktualizacja posta 19-07-2012 19:45 ---------- Czas poprzedniego posta 17-07-2012 20:07 ----------

podbijam robić już lst fim?13 dzień od wyjścia kiełka

unnamed

Well-known member
Buchów
0
lst bym robił , z fimem poczekaj na 7 piętro, bywaj .....

wrednytempy

Active member
Buchów
0
ola boga! stała się tragedia...

moje kwiatki (dwa jeden automat i cindy top) się połamały podczas treningu LST... znaczy połączone są ale te połączenie to wielkości włosa w 30 minut jak pojechałem do ogrodniczego po biohumus extra i asahi sl wszystkie liście opadły ... akcja toczyła się podczas ich fazy świetlnej więc podlałem biohumusem i poczekałem aż lampa zgaśnie zgodnie z planem i opryskałem asahi teraz liście o dziwo podniosły się ;o co robić dalej dać im więcej światła czy co?