3 panny, kilka pytan, AMATOR

Wyszukiwarka Forumowa:

thcentrum123

Member
Rejestracja
Lip 12, 2017
Postów
7
Buchów
0
Witam, chcialem zapytac czy te wloski na jadenym z plantow oznaczaja ze zaczyna kwitnac? ile jeszcze moze pociagnac do gory i czy lac jej juz nawoz na kwitnienie?Ile na oko mozna z tego wyciagnac? Odmiana to autopilot z minstery seeds.Dodam ze maja okolo 5 tyg. Dzieki za pomoc

zdjęcia wrzucamy do galerii forum
 

thcentrum123

Member
Rejestracja
Lip 12, 2017
Postów
7
Buchów
0


---------- Post Zaktualizowany 17:44 ---------- Data pierwszego postu 17:41 ----------



---------- Post Zaktualizowany 17:45 ---------- Data pierwszego postu 17:44 ----------

 

sprobujmyy

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Mar 21, 2017
Postów
1,460
Buchów
33
Odznaki
1
tak kwitna, nawoz na flo mozesz lac, nikt Ci nie powie teraz ile moze wyjsc z tego :D
 

thcentrum123

Member
Rejestracja
Lip 12, 2017
Postów
7
Buchów
0
A czy podczas kwitnienia rosliny sa wstanie podrosnac jeszcze o jakies 30-40 cm? Jak narazie sa niskie i maja okolo 50 cm
 

IronOutdor

Well-known member
Rejestracja
Mar 29, 2011
Postów
334
Buchów
1
Powinny pójść trochę w góre. Jak dziewczyny zaczynają kwitnąć najlepiej daj im coś jeszcze z większym stężeniem azotu N , pozniej dziewczyny potrzebują więcej fosforu P i potasu K, musisz obserować kobitki
 

Burmistrz

Well-known member
Rejestracja
Lut 25, 2017
Postów
356
Buchów
0
Ta daj z azotem to spowolnisz kwitnienie do grudnia o ile się nie z***ie. Co najwyżej możesz dać npk 5/5/5. urosnąć urośnie w trakcie kwitnienia oczywiście nie tak jak na weg ale urośnie coś tam.
 

thcentrum123

Member
Rejestracja
Lip 12, 2017
Postów
7
Buchów
0
Czyli ogolnie wszystko dobrze wyglada jak na te pomidorki? Nie wydaja wam sie troche karlowate? Jak narazie leje im biohumusa, na 1,5 l wody dorzucam 200 ml i mieszam, robie to regularnie co 5-6 dni. Jaki bedzie najlepszy nawoz na flo? Nie chodzi mi o jakis plankton tylko chcialbym cos konkretniejszego ale w rozsadnej cenie. Dzieki za pomoc, za nie dlugo dorzuce foty z kolejnych dwoch spotow. Pozdro
 

BlackSalami

Well-known member
Rejestracja
Gru 15, 2016
Postów
83
Buchów
0
Ja uzywam tylko nawiozow biobizz.
Koszt trypaka tj biogrow,biobloom,topmax koszt 45zł
A robi konkretna robote !
 

thcentrum123

Member
Rejestracja
Lip 12, 2017
Postów
7
Buchów
0
Powiedzcie mi czy jesli wykielkuje jutro pestki lemon kusha to zdaza dojsc na balkonie w naszym klimacie czy juz za pozno i nadaje sie tylko lampa?
 

thcentrum123

Member
Rejestracja
Lip 12, 2017
Postów
7
Buchów
0
Witam po raz kolejny, mam jeszce jedno pytanko a mianowicie czy jest sens zrobic LST na kwitnacych od mniej wiecej 2 tyg roslinach?
 

Roberto86

Ha-Haa!
Rejestracja
Cze 9, 2017
Postów
712
Buchów
0
Nie wiem czy któryś z szybkich AF (automatów) zdąży dojść jeszcze na outdoorze, ale patrząc na tegoroczne lato - wątpię. Co do LST - nie ma to najmniejszego sensu, gdy roślina już kwitnie. Tylko ją zestresujesz i jeszcze Ci się pohermi, czego Ci nie życzę oczywiście. Trochę chyba nie przygotowałeś się, bo gdybyś zadał sobie trud poczytania o istocie LST, auksynach, nowych odrostach itd - twoje pytanie by nie padło. Poszukaj fotorelacji outdoorowców - poświęć czas na zdobycie wiedzy, zamiast oczekiwać podania danych na tacy. Sam czytałem forum długi czas i nadal to robię, by poszerzać wiedzę.

Kto pyta nie błądzi? Hmm...
Kto czyta nie pyta! :yeahh:
 

thcentrum123

Member
Rejestracja
Lip 12, 2017
Postów
7
Buchów
0
Duzo sie naczytalem juz na tym forum, nie mialem kiedy zrobic LST a teraz gdy juz mi wszystkie kwitna wydaja mi sie troche male bo maja okolo 50 do 70 cm ;/ i myslalem ze moze jednak jeszcze cos nadrobie na ilosci topow. To moj pierwszy out i chce wyciagnac z niego jak najwiecej.Dzieki wszystkim za checi i czas by mi troszeczke pomoc ;)
 

Roberto86

Ha-Haa!
Rejestracja
Cze 9, 2017
Postów
712
Buchów
0
Nie ma co się łamać, bo zawsze to jakieś doświadczenie, a najlepiej uczą własne błędy. :thumright: LST nie sprawi teraz, że urosną. Wyciągną się jeszcze trochę - nie bój żaby! <peace> Czytaj fotorelacje innych, obserwuj popełnione błędy, wyciągaj wnioski i stosuj u siebie. To najlepszy sposób na zdobycie wiedzy. Pozdrawiam!
 



Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w Growbox.pl i Growseed.pl na wszystko!

Góra Dół