nasiona marihuany

ABC oświetlenia, czyli moj pierwszy indoor

Wyszukiwarka Forumowa:
Y

YaQ

Guest
Dysponuje malutka powierzchnią bo zaledwie 25cm2 i 50cm wys, jednak mam sionka roslinki ktora rosnie malutka ale szybko wydaje plon, wiec pomyslalem ze sprobuje sie pobawic ;). Nigdy nie robilem indoora ale wyczytalem ze do mojej plantacji potrzeba (chyba ;P) świetlówek kompaktowych o max moc 100wat. Nie wiem czy mam racje, dla mnie wazne jest, aby nie bylo tam zbyt cieplo. Co trzeba kupic? Chcialbym to rozwiazac tak, aby doprowadzic przedluzacz do mojej 'skrzyneczki'. Trzeba wiec kupic zarowki. Jakie? I b. wazne - co jeszcze kupic, aby te zarowki jakos podlaczyc z przedluzaczem? Kompletnie sie nie znam na elektronice ;P pzdr
 

MoNtAnA

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Sty 2, 2006
Postów
1,129
Buchów
0
jaką masz odmiane?? kup sobie 3 świetluwki
 

kędziorek

Well-known member
Rejestracja
Lut 7, 2006
Postów
192
Buchów
0
Ja też się nie znam na elektronice, a nie miałem problemu ze zmontowaniem kilkunastu świetlówek. Potrzebne ci będą kostki do łączenia przewodów, oprawki, kilka metrów kabli i jakaś konstrukcja żeby to wszystko zamontować. Trochę wyobraźni wystarczy.
 
Y

YaQ

Guest
Mam sionka Lowrydera, czyli b. malej roslinki. Ogolnie to juz wszystko przygotowalem, mam nieprzemakalne pudlo z folia aluminowa do odbijania swiatla w srodku. Zamysl ogolny projektu jest taki, aby byl lekki i przenosny;). Chyba potrzebuje oswietlenia o mocy w sumie 100w, najlepiej gdyby to byly krotkie swietlowki (musza byc krotsze niz 40cm, inaczej sie nie zmieszcza). Chcialem cala konstrukcje lamp przytwierdzic do np. drewnianej deski, natomiast deske mozna by opuszczac w gore i w dol wnetrza pudla. Moze mi ktos powiedziec cos wiecej o tych 'kostkach' i o calym okablowaniu? Tak łopatologicznie, akurat do tego przypadku ;) pzdr
 

kędziorek

Well-known member
Rejestracja
Lut 7, 2006
Postów
192
Buchów
0
Nie wiem jak montować te rury, ja mam kompaktowe świetlówki. :) Także ci nie pomogę.
 

MoNtAnA

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Sty 2, 2006
Postów
1,129
Buchów
0
potrzebujesz : żaruwka,oprawka,kabel,wtyczka. oprawke rozkręcasz na 2 części,
wkładasz do środka kabel, skręcasz. wkrecasz do niej świetluwke z wtyczką postepujesz
tak samo tylko na drugim końcu kabla. Kostka jest potrzebna jak masz więcej
świetluwek niż 1 . W kablu masz 2 kabelki niebieski i czarny w kostce łączysz niebieskie z niebieskimi a czarne z czarnymi.

[ Dodano: 2006-02-21, 14:36 ]
Rury sie montuje podobnie tylko że oprawki są z obu stron , jeśli rura niema układu startowego o trzeba podłączyc
 
Y

YaQ

Guest
Jesli latwiejszym rozwiazaniem sa sw. kompaktowe to je bym zalozyl. Ogolnie to mi chodzi o jakies najlatwiejsze rozwiazanie, nawet myslalem zeby zabrac lampe ze starego akwarium aby tylko podlaczyc do pradu i juz :p Sa jakies takie gotowe rozwiazania, ktore wystarczy przyczepic do polki, wtyczka do gniazdka i swieci?
 
A

Afghan7

Guest
Jak fachowo nazywa sie oświetlenie do roślinki bo nie wiem co powiedziec w sklepie i o jakiej mocy by było najlepiej??? Prosze niech ktoś pomoze!



HaszyszGanjaFanatyk
 
A

Afghan7

Guest
Jak narazie nie stać mnie na takie lampy a jak świetlówki i jakiej mocy jest potrzebna na jednego krzaczka ??


HaszyszGanjaFanatyk
 
P

predator

Guest
Kup HPSa 70w albo 150w Mniej kabli i lampa bardzo wydajna. :thumleft:
 



Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany
Góra Dół