nasiona marihuany

ak47 auto flo fioletowe kulki

Wyszukiwarka Forumowa:

momochi

Member
Buchów
0
Witam, mam pewien problem. opiekuje sie roślinami kumpla, i on twierdził ze kupił feminizowane, jestem początkujący wiec nie wiem co sie dzieje dlaczego inne rośliny są 'normalne' a na jednej są jakies fioletowe kulki...

abcd

Well-known member
Buchów
0
Jest to roślina męska, wytnij ją chyba żę chcesz mieć/kumpel chce mieć nasiona.

gibonilolek

Well-known member
Buchów
0
Te "fioletowe kulki" to są męskie kwiaty które powinieneś usunąć jeżeli nie chcesz nasion,
Oczywiście całego krzaka.

momochi

Member
Buchów
0
wielkie dzięki ;) a on uparcie twierdzi ze kupił feminizowane ;)

---------- Aktualizacja posta 16:18 ---------- Czas poprzedniego posta 16:04 ----------

a po ilu tygodniach męski krzak zaczyna pylić ?

momochi

Member
Buchów
0
Akurat to ze nie bedzie z tego(męskiego krzaka) towaru ja wiem, tylko teraz pytanie, czy reszta krzaków nie została zapylona.... ;<

abcd

Well-known member
Buchów
0
Usuń krzaka jak najszybciej i bedzie ok a kiedy krzak okazał się męskim?Tzn kiedy to zauważyłeś ze rożni sie od reszty.

Samar

Well-known member
Buchów
0
Jest możliwość że Twój ziomek się nie pomylił ... Dostałem gratisa AK47 niby fem ale pokazał mi jaja świr mam zamiar dodać to zdjęcie bo niby jestem pewien ale muszę popytać chłopaków. Mam wielką nadzieję że się mylę. Napisz skąd zamawiałeś a ja potwierdzę bądź nie

momochi

Member
Buchów
0
zobaczyłem jakis tydzien temu no moze troche wiecej, nie wiedziałem czy to męski czy zaczyna kwitnąć, ale po tym jak kumpel dzwonił i mówił zebym nic nie wyrywał czasem, bo są femi. Wiec zostawiłem w spokoju wyszedłem dzisiaj no i jest to co jest.

Samar

Well-known member
Buchów
0
Odpiszę Ci tu ja też z tego seedbanku mam AK47 gratis

momochi

Member
Buchów
0
a zamowiłem 10 nasion na HolenderskiSkun, i jedno dostałem gratis, niby też femi. Z tego co czytałem z tym skepem mozna sie dogadać jeżeli chodzi o reklamacje...