• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach
akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

Amator :(

Wyszukiwarka Forumowa:

SmoczekLeon

Well-known member
Buchów
0
Witam.

Mam kilka pytań odnośnie marihuany, sadzenia i palenia.
Jestem całkowicie początkujący w tych sprawach, dużo czytam, ale nie za bardzo ogarniam slangu który panuje na tym forum. Dlatego prosiłbym każdą osobę która wypowie się w tym temacie, żeby pisał zrozumiale dla osoby która nigdy nie sadziła takich roślinek.

Chciałbym również prosić abyście poprowadzili mnie przez cały okres sadzenia, pielęgnowania. Żeby wspólnymi siłami odchodować ładne krzaczki. Oczywiście w miarę możliwości dla każdego. Zaczynając od dziś. Mam nadzieję że najbliższe około 4 miesiące miną równie emocjonalnie dla każdego.

Pierwszym pytaniem do was jest z jakiego sklepu i jakie pestki zamówić. Coś z czym poradziłbym sobie (a właściwie poradzilibyśmy :bounce:). Jeżeli sadzić na out to jaką ziemie posypać, na jaką głębokość kopać i wymieniać ją (żeby korzonki miały cały czas odpowiednią). Zazaczam że mam możliwość postawienia roślinki w pierwszych dniach w boxie. A wygląda on mniej więcej tak:

Wymiary: 45 długość 50 szerokość 95 wysokość
Obicie: koc ratunkowy
U góry dwa wętylatory odprowadzające nadmiar ciepła o łącznej sile(?) 450m3/h + Regulator obrotów
Na dole 3 wloty. Wycięte otwory o wymiarach 25 długość na 12 wysokości. Założone na nie kratki (takie jak do drzwi :D)
Oświetlenie: 7x świetlówki philips tornado spieralne 24w o barwie 6500 K, łączna liczba lumenów 8400lm (włącznik/wyłącznik do każdej z nich osobny)
Termometr, wilgociomierz oraz regulator wilgotności zamontowany.
Do tego filtr węglowy.
(Boxa dostałem od znajomego, jak możecie go ocenić?)

Później mogę przesadzić go na out z czym również nie będzie problemów z racji takiej że mieszkam na jakimś kompletnym krańcu świata na wsi :D