• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach
akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

Automat no name kiedy?

Wyszukiwarka Forumowa:
Status
Ten wątek został zamknięty.

lemon21

Member
Buchów
0
Witam. Jestem początkującym więc proszę o wyrozumiałość <joint> Więc tak od 1 maja kwitnie mi 1 roślinka nie wiem jaka to nie mam pojęcia. Podlewałem ją Uniwersalnym biohumusem forte i planton K. Tylko na moje oko strasznie długo rośnie i chciałbym Ci dowiedzieć kiedy żniwa? Tak wygląda:

Troszke słabo widać bo z telefonu ;/ moim zdaniem sa przezroczyste trichomy a waszym zdaniem ile jeszcze zostało jej?:zjarany: Zapomnialem dodac ze wiekszosc włoskow jest brazowych :)

Ostatnia edycja:

THCBOBO

Well-known member
Buchów
0
<wodna> spokojnie 2-3tygodnie ja bym trzymał z 4... iii :harvest: pozdrawiam i słoneczka wszystkim narkusom :D

lemon21

Member
Buchów
0
Tak myślisz?;) one już i tak kwitną już z miesiąc około tak myśle :)

THCBOBO

Well-known member
Buchów
0
Jaa wieemm :crazy: Proponuje za 2tygodnie sciąc malego bobka jakąś ostra zyletka (co by szybciej zaschło miejsce ciecia.. i nie stresowalo roslinki za bardzo..) i skosztowac <wodna> oczywiscie jak cisnie juz kolege tak bardzo :yeahh:

lemon21

Member
Buchów
0
A te bobki napuchną? Bo bałem sie ze juz nie napuchną ani nie urosna ;/ no bo juz czekam 105 dni to dlugo jak na automata ale fakt ze pogoda czasami nie dopisuje a jaki z tego plon bedzie? Odpowie mi ktoś?;)

---------- Aktualizacja posta 15-08-2012 14:04 ---------- Czas poprzedniego posta 13-08-2012 20:43 ----------

Odpowie ktoś kto zna sie na tym?:)

Ostatnia edycja:

lemon21

Member
Buchów
0
A długo im zostało jeszcze? bo mam druga rośline to robi sie fioletowa :D

big skun

Banned
Buchów
0
Niektore odmiany robie sie fioletowe od zimniejszych dni i nocy-fajnie wygladaja:harvest:patrz na trihomy

lemon21

Member
Buchów
0