• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach
akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

Blackberry nie kwitnie

Wyszukiwarka Forumowa:
G

Gość

Guest
Witajcie. Mam taki problem,mój pomidorek ma juz w sumie 3 miesiące,przez pierwszy miesiąc trzymałem go w domy,pozniej przesadzilem na pole. Ma juz ponad 2 metry,i jeszcze nie zaczął kwitnac,nie wiem o co chodzi,powinienn kupic jakis nawóz? Musze zaznaczyc ze jestem w tym zielony to moja pierwsza roslinka. Z góry dzieki.

Autoflowering

Well-known member
Buchów
0
Jeżeli jest to odmiana REGULARNA a nie AUTOMATYCZNA to nic dziwnego. Pewnie zacznie kwitnąć za 2-3 tygodnie gdy skróci się czas dnia.
Nie peniaj i czekaj cierpliwie.
Chociaż ta odmiana akurat pod polskim słonkiem raczej nie dochodzi, ale może tobie się uda.

C

Cweluch

Guest
siema, ja mam blackberry ale w boxie. to pozno zakwitajaca odmiana,i dlugo puchnie. ja juz 60 dni ponad na flo 3mam i jeszcze ze 2 tyg jak h*j;/ jak nie lepiej.pozdr i cierpliwosci

G

Gość

Guest
To akurat nie jest automat. Tak jak piszesz poczekam jeszcze,moze cos z tego bedzie bo ładnie wyglada,hehe. Lisci ma strasznie duzo,ktos mi mowil zebym je podcinał,ale nie wiem czy to dobry pomysł bo nie znam sie na tym w ogole...

Autoflowering

Well-known member
Buchów
0
Można obciąć kilka liści wiatrakowych, ponieważ w nie roślina ładuje dużo energii, ale nie koniecznie trzeba. Dla rośliny to stres...
Cierpliwość popłaca!

greentube

Well-known member
Buchów
0
Inni twierdzą, że w taka pogode jak teraz, nie jest to wskazywane. Narzekamy na brak słonca, bo pogoda ostatnio nie zachwyca. Tak samo roślina, obcinajac wiatrakowe przy takiej pogodzie mozna tylko rosline niepotrzebnie zestresować i czesciowo ograniczyc jej fotosynteze :D

C

Cweluch

Guest