nasiona marihuany

Blady98 - fotorelacja początkującego growera.

Wyszukiwarka Forumowa:

Blady98

Well-known member
Rejestracja
Maj 18, 2021
Postów
79
Buchów
23
Siemanko wszystkim :) Chciałbym przeprowadzić swoją pierwszą fotorelację. Ogółem jak podałem w tytule jestem początkującym Growerem, więc podczas mojej uprawy za pewne będę popełniał wiele błędów. Przez co chciałbym was prosić byście podczas mojej fotorelacji dawali mi uwagi, kiedy będę robił coś zle jak i prosił o różne porady :p. Ogółem za uprawę zabrałem się dosyć pózno z tego względu że wpadłem na ten pomysł nie dawno na spontanie :p i musiałem poświęcić trochę czasu na szukanie miejscówek do moich upraw. Ostatni raz sadziłem jakieś 7-8 lat temu. Ale zazwyczaj moje próby kończyły się niepowodzeniami, bo albo moje małe roślinki zostały zjedzone przez zwierzęta, albo ktoś mi je ukradł, zostały zalane wodą, czy po prostu usychały. Udało mi się jedynie do końca przeprowadzić hodowlę 2 automatów z czego mieliśmy z ziomkiem łącznie jakieś 20g suchego palonka. Bo nie dodawaliśmy do nich żadnych nawozów i mieliśmy miejscówkę w słabo oświetlonym miejscu. Tym razem jednak znalazłem lepsze miejsca do sadzenia i być może niektóre spoty ogrodzę, więc wierzę w to, że moje uprawy zakończą się powodzeniem. Niestety też muszę was poinformować, że popełniłem na starcie dość duży bląd. Otóż wyczytałem gdzieś w poradniku tu na forum, że kiełki powinno się podlewać 2 zakrętkami wody. Jednak to tyczyło się podlewania kiełków w małych doniczkach. I niestety podlałem 30-40l dołki ilością 3-4 zakrętek wody, przez co kilka BlueShamanów, kilka Early Skunków 2.0 od Bulka po prostu uschło. Jednak chłopaki z forum doradzili mi bym włożył kiełki do małych doniczek i tak właśnie zrobię. Planuję działać na kilku spotach i posiadam wszystkie feminizowane pestki (zakupywane z sklepów GnomesGarden, Ganja Farmer, Pestkomania) :
FASTY:
(Biogenetic)
10x- SERIOUS6 FAST
10x - FAST PASSION
10x- PURPLE MAROC
GNOMES SEEDS:
10x- BIG POWER PLANT