• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach
akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

Box 1m2

Wyszukiwarka Forumowa:

marks2320

Well-known member
Buchów
0
Witam

Planuje zbudować box o wymiarach 1mx1m , chciałbym wsadzić tam automaty i tera pytanie do was :

- jaka wysokość boxa ?
- jakie odmiany i ile roslin? jestem początkujący, więc jakieś proste odmiany z dużym plonem
- jakie wiatraki i gdzie je rozmieścić? tak samo filtr węglowy gdzie dać ?
- cooltube bedzie potrzebna ? temp pokojowa
- hps 400w bd ok ?
- co najlepiej odbija swiatlo ?

rok temu mialem outa więc mysle ze indoor tez pojdzie dobrze :)

trening lst
nawozy , bio , planton k i moze jeszcze pomysle nad czyms

Prosze nie wysyłać linkow do poradników, bo czytałem wszystko na glownej stronie , ale zbyt ogółowo tam piszą .

czekam na wasze odpowiedzi :) pozdrawiam

G

Gość

Guest
kolego, tez jestem poczatkujacy, ale na te wszystkie pytania odpowiedzialem sobie sam czytajac forum, wszystko masz w tematach podwieszonych, przeczytaj a wszystkiego sie dowiesz

unnamed

Well-known member
Buchów
0
Witam

Planuje zbudować box o wymiarach 1mx1m , chciałbym wsadzić tam automaty i tera pytanie do was :

- jaka wysokość boxa ?
- jakie odmiany i ile roslin? jestem początkujący, więc jakieś proste odmiany z dużym plonem
- jakie wiatraki i gdzie je rozmieścić? tak samo filtr węglowy gdzie dać ?
- cooltube bedzie potrzebna ? temp pokojowa
- hps 400w bd ok ?
- co najlepiej odbija swiatlo ?

rok temu mialem outa więc mysle ze indoor tez pojdzie dobrze :)

trening lst
nawozy , bio , planton k i moze jeszcze pomysle nad czyms

Prosze nie wysyłać linkow do poradników, bo czytałem wszystko na glownej stronie , ale zbyt ogółowo tam piszą .

czekam na wasze odpowiedzi :) pozdrawiam
ad1. zależy od Ciebie - jak na automaty to 1 m wystarczy w zupełności