• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach
akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

Box w zimnym pomieszczeniu

Wyszukiwarka Forumowa:

SwMarjan

Well-known member
Buchów
0
Witam . Mam takie pytanie otóż w zimie (może) będe startował z indoorem . Box 60x60x130 , lampa hps 150w . Pomieszczenie w którym bedzie sie znajdował box jest nie ocieplane , boxa ocieple styropianem i kocem ratunkowym . Ale czy to da rade? No i wentylacja , będzie wdmuchiwane do boxa zimne powietrze , czy da rade box bez wentylacji? Sory za błędy ale w uprawie indoor praktycznie nie mam doświadczenia <joint> .

Pain

Active member
Buchów
0
Witam . Mam takie pytanie otóż w zimie (może) będe startował z indoorem . Box 60x60x130 , lampa hps 150w . Pomieszczenie w którym bedzie sie znajdował box jest nie ocieplane , boxa ocieple styropianem i kocem ratunkowym . Ale czy to da rade? No i wentylacja , będzie wdmuchiwane do boxa zimne powietrze , czy da rade box bez wentylacji? Sory za błędy ale w uprawie indoor praktycznie nie mam doświadczenia <joint> .

A czy roślina przeżyje bez świeżego powietrza? Najpierw odpowiedz sobie na te pytanie, a później na pytanie, które zadałeś o wentylacji a raczej jej brak. Osobiście uważam, że to nie wypali. Lampa będzie robiła za grzejnik, owszem, ale co gdy trzeba będzie zmienić fotoperiod na 12/12? Roślina musi mieć co najmniej te 15 stopni w NOCY. Dziękuje, dobranoc.

unnamed

Well-known member
Buchów
0
skoro będziesz miał już instalację i w miarę pojemny box to co Ci szkodzi wsadzić jakiś grzejnik ? w "dzień" ogrzewa lampa a w "nocy " grzejniczek :)tylko radzę porobić wcześniej testy z temperaturą i grzejnik jakiś malutki bo zapewne niewiele będziesz potrzebował
ps. box bez wentylacji ?? w sumie tabsy co2 i odrobinę świeżego powietrza z zewnątrz i wentylatory mieszające + nawilżacz ... ryzykowne ale .......:)

Papasmerf

Well-known member