• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach
akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

Budowa boxa i hps 150w

Wyszukiwarka Forumowa:

Jigi-Jigi

Well-known member
Buchów
0
Witam serdecznie, na starcie chciałbym zaznaczyć że o hodowli indorków nie znam się tak dobrze i dlatego mam kilka pytań <peace>
Mam do zagospodarowania dużą szafę wymiary to około:

Wysokość: 170 cm
Szerokość: 100 cm
Głebokość: 50 cm

Wypatrzyłem sobie fajną lampe hps 150 w i mam pytanko na ile roślinek starczy takie oświetlenie? oraz jakie wymiary boxa najlepiej by pasowały? Bo przerobić szafke to nie problem. Poszperałem troche na forum i wyczytałem że na dwie roślinki powinno styknąć tylko dobry box potrzebny. Czy taka lampeczka starczy na cały proces, od kiełkowania aż do kwitnięcia?

Z góry dziękuje i pozdrawiam <peace>

P.S chodzi o automaty.

biedroneczka

Well-known member
Buchów
2
skoro poszperałeś po forum to szukaj dalej. wszystkie odpowiedzi znajdziesz bez problemu.

Jigi-Jigi

Well-known member
Buchów
0
A mógłby mi ktoś odpowiedzieć po prostu na te pytanka ? Bo wiem że są tutaj osoby które znają się na tym o wile lepiej niż ja :)

Powierzchnia 0.4 m2 starczy? Chce stworzyć jak najlepsze warunki dla mojej dziewczynki :)

Ostatnia edycja:

vikeor

Well-known member
Weteran
Buchów
0
Minimalnie: 12000 Lumenów
Srednio: 16000 Lumenów
Optymalnie: 20000 Lumenów

moja 150W daje ok. 16000 wiec za malo. Daj 200W

Radoolf

Member
Buchów
0