nasiona marihuany

Budowa GrowBoxa Porady

Wyszukiwarka Forumowa:
G

Gural

Guest





Chcę z tego zrobic GrowBoxa. Prosze o porady bo bęzei to mój 1 growBox zatem prosze o porady co kupić gdzie zamontować :) z góry Thx

Jak ktoś byłby gotów pokierować mnie na gg to mój nr: 7261587 z gory THX
 
G

Gural

Guest
Własniee o coś takiego mi chodzi :D jak możesz to odezwij się do mnie na gg pomożęsz mi zrobić podobną ;) elegancko 7261587 < odezwij się ;)
 

koyot

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Sie 15, 2005
Postów
727
Buchów
1
siema

ladny boxik solar, harmonia i porzadek;] i w ogole ladny cool tube...ktory o dzien flov? rosliny lekko patykowate czy nei usunales za duzo lisci?

w tym malym boxiku pewnie to klony masz...dalbym nizej te swietlowki jest sa juz ukorzenione

scainy boxu lepiej oblozyc np odrwoconymi plaktami niz jakimkolwiek innym srebrem...biale odbija lepiej niz alumin

pzdr
 
S

SOLARR

Guest
hehe uprawa juz dawno zakończona.
Jak masz dostęp do ........ to obadaj w INDOOR OFF.
pozdro

EDIT:rAsta
 



Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany
Góra Dół