nasiona marihuany

Chyba się zhermiły FOTKI

Wyszukiwarka Forumowa:

wrednytempy

Active member
Rejestracja
Sie 28, 2011
Postów
43
Buchów
0
Czy to hermy?
P10444444460762.jpg

P10ddd60764.jpg



ta roślina przebywała z innymi kwiatami które są jak na razie normalne wczoraj nie widziałem tych niby jajec może coś się stać dla reszty jeśli do herma??
 

WesolyWiesiek

Well-known member
Rejestracja
Cze 27, 2012
Postów
175
Buchów
0
Mi to wyglada na jajca :)
Rwij jak najszybciej :)

Ja kiedys w swojej wy***alem i juz sie nie pokazaly:D
 

wrednytempy

Active member
Rejestracja
Sie 28, 2011
Postów
43
Buchów
0
jesli to herma to ją ścinam i nie wiem co zrobię mam dużo krzaków więc nie szkoda czy tylko na bank transwestyta? co z nim najlepiej zrobić spalić normalnie w lufie? po za tym to mój najgorszy krzak od początku wyglądał jak badyl;/

ok rwać go czy nie?
 

dudens24

Well-known member
Rejestracja
Lut 2, 2012
Postów
517
Buchów
0
rwij te jajco nic nie wypie****aj bo mozesz sie zdziwic ze tez fajny plonik uzyskasz,to nic straconego a szkoda planta jezeli bedzie wypierdlac wiecej jajec niz preflowerów i nie bedziesz nad tym w stanie zapanowac wtedy likwidacja ja bym tak zrobił .:)
 



Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany
Góra Dół