nasiona marihuany

Chyba za mało wody.

Wyszukiwarka Forumowa:

gryzior

New member
Buchów
0
Witam, jestem nowy więc nie krzyczcie, jestem początkujący w tym i ostatnio zakupiłem 3 ziarenka, 1 wykielkowalem i zasadzilem a po 2 dniach z drugim tak samo, i wlasnie dzisiaj poszedlem zobaczyc do doniczki na parapecie a roslinka wyszla na powierzchnie i jakby zwiedla mysle ze to przez to upaly, druga ma sie dobrze ale ta sie kładzie, podlałem ją ale nie wiem czy to coś dało, co robić? Sory ale nie wiem jak sie wstawia zdjęcia, roślinka jest malutka i polozona w polowie.

distorted_scientist

Active member
Buchów
0
Miałem to samo! skiełkowałem pestki, potem kiełki w ziemię. Rośliny wyszły, a następnego dnia, po nocy zaczęły się kłaść i padły. Próbowałem je ratować ale nic nie pomogło. Myślałem, że to przez brak wody to podlałem jedną, a drugą zostawiłem żeby mieć odniesienie. Obie padły, więc to musi być przez upały.

Miałeś je wystawione na bezpośrednie słońce? Ja miałem i to chyba było przyczyną. Nie wiem czy je odratujesz, może u Ciebie padają z zupełnie innych przyczyn. Schowaj je z bezpośredniego słońca i czekaj, może im odda.

gryzior

New member
Buchów
0
Przed chwilą byłem zobaczyć i chyba te podlanie orzeźwiło tą roślinkę i troche sie podniosla, to pewnie dlatego że 2 dni temu wsadzilem w ziemie i w ogole nie podlalem bo ziemia była mokra ale wczorajszy upal i dlatego, ta druga roslinka czyli ta co pierwsza sadziłem ma około 5 cm wysokości i 3 szerokości, ona trzyma się dobrze i w ogóle mam ja postawiona na podwórku w takim miejscu ze ma dużo światła i teraz tą co trochę zwiędła tez obok niej postawiłem, będę doglądał i zobaczę jak to będzie, a tak apropo jakby obie przezyly to co potem przesadzac do jeszcze wiekszych doniczek i w to samo miejsce czy na ogrodek w normalna glebe? I ile moglbym miec jarania z tych 2 roslinek? wiem ze teraz to juz duze nie urosna.

Dziadek Baka

Well-known member
Buchów
0