• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie lub blogu

Co kupić na Out 2021 - ceny i wybór nasion (wątek od sezonu 2012)

C696

Well-known member
Rejestracja
Lut 6, 2021
Postów
488
Buchów
246
no moze nie w jednym miejscu ale wywlec wieksza ilosc na raz to troche moze zejsc :) chyba ze ktos wali prosto na spocie pechy to pół biedy ale pod vegowane to juz troche zachodu sie robi
 

woddborsuk

Well-known member
Rejestracja
Sty 16, 2021
Postów
252
Buchów
340
Jeśli jeszcze w zestawie z wkładaniem w ziemię dochodzi do tego noszenie ziemi, to jest masakra :D Ja kiedyś nie wziąłem wody ze sobą do picia, zeszło mi z przesadzeniem i noszeniem 3,5 h. Jak wyszedłem z tej nory, to wypiłem od razu 2l wody
 

dirtyjobs

Well-known member
Rejestracja
Kwi 24, 2012
Postów
105
Buchów
1
Witam wszystkich które z tych 3 odmian polecicie pod wzgledem mocy w sensie totalne ujebanie od Ggs automatic Orange x diesel kush,automatic Purple lemon x diesle kush ,automatic glue x diesel kush, i może jakaś sezonowke polecicie widzę ze
Te biogenetic zachwalacie niewiem
Na co się zdecydować czy to s6,passiona czy może jakis mocny indyjski nokaut co polecicie pod takie ujebanie żeby się zespolić z sofącoś co napewno sobie poradzi w naszym klimacie i mniej wrażliwe na pleche . Pozdro
 

Forgetmenot

Uprawa uzależnia bardziej niż palenie
Rejestracja
Lip 11, 2020
Postów
219
Buchów
326
Odznaki
2
Witam wszystkich które z tych 3 odmian polecicie pod wzgledem mocy w sensie totalne ujebanie od Ggs automatic Orange x diesel kush,automatic Purple lemon x diesle kush ,automatic glue x diesel kush, i może jakaś sezonowke polecicie widzę ze
Te biogenetic zachwalacie niewiem
Na co się zdecydować czy to s6,passiona czy może jakis mocny indyjski nokaut co polecicie pod takie ujebanie żeby się zespolić z sofącoś co napewno sobie poradzi w naszym klimacie i mniej wrażliwe na pleche . Pozdro
Ja w tym roku wziąłem to :



Zamówiłem jeszcze S6, które dziś trafiło w moje rączki ?

pozdro!
 

Forgetmenot

Uprawa uzależnia bardziej niż palenie
Rejestracja
Lip 11, 2020
Postów
219
Buchów
326
Odznaki
2
Pisze na opakowaniu które to pokolenie? chodzi o Malawi x NL, F3, F4 rosły konkretne planty :)
Nie napisali. Wysialem 2 szt z czego wyszła tylko jedna ? Mam zamiar ostatnia pestkę wrzucić do Boxa, prysnąć Azotanem i zrobie S1. Jeśli wyjdzie sporo to się jakiś OS zrobi
 

Forgetmenot

Uprawa uzależnia bardziej niż palenie
Rejestracja
Lip 11, 2020
Postów
219
Buchów
326
Odznaki
2
Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi? która z 3 Ggs jest najbardziej sroga? Pytaj @grzes, ja mam jego pestki pierwszy raz wiec mogę zrobić smoke report w sierpniu ?
 

dirtyjobs

Well-known member
Rejestracja
Kwi 24, 2012
Postów
105
Buchów
1
Yo. Nie wiem, która najlepiej 'potarga'... Bankowo cross z Glue najlepiej poskleja hehe.
Dzięki właśnie nad ta odmiana myślałem bo nawet w opisie na stronie pisalo dość zachęcająco
 

Lukasio

Member
Rejestracja
Cze 3, 2014
Postów
23
Buchów
0
Jaką szybką odmianę polecicie na out dla początkującego ? Wcześniej miałem styczność z rośliną ale tylko w boxie ;)
 

woddborsuk

Well-known member
Rejestracja
Sty 16, 2021
Postów
252
Buchów
340
Jaką szybką odmianę polecicie na out dla początkującego ? Wcześniej miałem styczność z rośliną ale tylko w boxie ;)
Znajdź taką, które jest wzglęnie tania i kup dużo pestek, dzięki temu będziesz miał duże pole manewru do nauki. Ja mogę polecić Pana Pestkę pod kątem kiełkowalności
 

Blady98

Well-known member
Rejestracja
Maj 18, 2021
Postów
58
Buchów
12
Ja w tym sezonie zakupiłem (wszystkie feminizowane):
Sezonówki:
5x- Earsly Skunk 2.0, (Bulk Feminized)
5x-Northern Passion 2.0 (Bulk Feminized)
6x- Outdoor Blue Shaman (Bulk Feminized)

Fasty:
5x-Big Power Plant Early Version Feminizowane (Gnomes Seeds)
3x- Cheese Early Version Feminizowane (Gnomes Seeds)
3x- WW x AK47 Fast Version Feminizowane (Gnomes Seeds)
3x- Fast Russian (Gnomes Seeds)
3x- fast OG Kush- (Bulk Feminized)
2x- Purple Punch Fast Version (Doutch Genetics)

Automaty:
6x - Purple Lemon x Diesel Kush (GGS)
6x - Orange x Diesel Kush (GGS)
5x- Auto Ak 47 (Bulk Feminized)
1x- Auto Haze Amnesia XL (Big Seedbank)
1x Auto Purple Skunk (Big Seedbank)
2x Auto OG Kush (Gnomes Seeds)
1x- Northern Lights Auto (seedsman)
3x- Pluto (Szila Seeds)
1x - Northern Light Automatic (Royal Queen Seeds)
Będę zakładał na dniach fotorelacje z sadzeniem tych odmianek. Pozdrówki!
 

Góra Dół