• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach
akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

co na sierpień?

Wyszukiwarka Forumowa:

slodkiBuch

Member
Buchów
0
Witam
Generalnie mam plan coś jeszcze w tym roku posadzić, stąd moje pytanie, co polecacie na początek sierpnia?
Preferował bym coś co dojdzie w miarę szybkim tempie żeby przypadkiem żadne przymrozki mnie nie zaskoczyły, jestem początkującym growerem:)
Oczywiście roślinka na out.
Lubię high relaksujący jak i rozweselający :)
Chciałbym aby w tym temacie wypowiedziały się osoby, które już daną roślinę sądziły, osoby które w życiu uchodowały 5g mogą odpuścić sobie wypowiadanie się :)
Byłbym wdzięczny jeśli ktoś opisałby po krótce roślinię(wysokość do jakiej wam urosła, czy wymaga dużej opieki, czy jest podatna na choroby, ile czasu ją chodowaliście no i oczywiście jaki plon otrzymaliście:))
Polecono mi odmianę monako, ale chciałbym poznać wasze opinię, niech zwycięży demokracja :)

Bless

Zielarz2

Well-known member
Buchów
0
ak lub dr bardzo szybko dochodzi ofc automat mi ak doszedl w 6x dni

gette

Well-known member
Buchów
0
Ja sadziłem kiedyś na początku sierpnia automaty Low snow x LR2. Zbiory w połowie października, bo zaczynał się problem z pleśnią. Nie doszły do końca i Tobie też raczej nic nie dojdzie bez bardzo suchej miejscówki i sprzyjającej pogody.

ak lub dr bardzo szybko dochodzi ofc automat mi ak doszedl w 6x dni
Na oucie ? Co to jest DR?

Buchów
0
Stary dopiero sie ogarnołeś ? Jak chcesz coś zebrać to kupuj szybko pechy i startuj Ja osobiście moge ci polecić Short Ridera ,ja swojego sciołem jakoś w połowie października tamtego roku Wysokość ok 70 cm plon przyzwoity i moc suszonego na szybko też była nie mała I ilość plonu rownież zależy od umiejętności ,nawozów pogody której nikt ci na 100% nie przewidzi Zamawiaj szybko nasionka a w miedzy czasie poczytaj troche :)