nasiona marihuany

Co o tym sądzić

Wyszukiwarka Forumowa:

White91

Member
Rejestracja
Cze 14, 2022
Postów
20
Buchów
0
Panowie pomóżcie , jak powinny wyglądać automaty po 10-15 dniach, mam kilka i dopiero zaczęły drugie ząbkowane liście wychodzić, oczywiście jestem zielony jak te młode pokrzywy, co myślicie
 

j0int997

Well-known member
Rejestracja
Maj 21, 2022
Postów
131
Buchów
18
Ważne jest jak wygląda. Jeśli wstawisz zdjęcia to ktoś na pewno postara się oxienić stan rośliny. PoDrawiam
 

White91

Member
Rejestracja
Cze 14, 2022
Postów
20
Buchów
0
Oczywiście przez pierwszy tydzień były pod ledami kupiłem na allegro dwa paski LED niebiesko czerwone z możliwością regulacji kolorów, Ale szły tylko w górę nic więcej, założyłem cztery żarówki LED po 2850lu szafe wyłożyłem kocem ratunkowym,czekam na nawilżacze i wiatraki mieszające, grow box zrobiłem z szafy dwu poziomowy , jeden poziom to 45*45*100 doniczki 4-5 litra
 

White91

Member
Rejestracja
Cze 14, 2022
Postów
20
Buchów
0
Do tego jeszcze wysiadłem więcej nasion bo znajomy mówił że nie wszystkie kiełkują a jak na złość mam wszystkie jest ich 13 z czego 3 są do uprawy na zewnątrz wiem za***ałem się podczas zamawiania, reszta auto 10 z czego pół jest najlepszy
 

herbowy

w kupie siła!
Rejestracja
Lis 10, 2019
Postów
203
Buchów
184
Odznaki
2
nic takiego, podlej biohumusem i czekaj. uprawa to nie matematyka ze tyle dni to taka duża, są różne genotypy..
moze idą w korzenie albo taka odmiana i dopiero ruszy, 10 dni to mało
 

tombassa

Well-known member
Rejestracja
Kwi 30, 2022
Postów
653
Buchów
1,289
Odznaki
5
Oczywiście przez pierwszy tydzień były pod ledami kupiłem na allegro dwa paski LED niebiesko czerwone z możliwością regulacji kolorów, Ale szły tylko w górę nic więcej, założyłem cztery żarówki LED po 2850lu szafe wyłożyłem kocem ratunkowym,czekam na nawilżacze i wiatraki mieszające, grow box zrobiłem z szafy dwu poziomowy , jeden poziom to 45*45*100 doniczki 4-5 litra