witam jestem nowy na tym forum i początkującym growerm. Mam problem z moimi roślinkami otóż nie wiem co im może dolegać parametrów boxa posiadam growboxa :
wymiary: 60x60x140
oświetlenia: CFL 200 WAT z fazą wzrostu i fazą kwitnienia
wentylacja: łazienkowy wentylator wdmuchujący powietrze oraz jeszcze nie włączony filt węglowy
wilgotność: 4 szmaty z końcowkami zanużone w wodzie
fotoperiod: 20/4
nawóz Canna terra i canna flo
ziemia canna
doniczki:3x 9 litrowe i jedna 10 litrowa
roślinki to 2x big bud fem i 2x big bang fem
big budy maja 21 dni a big bangi po 11 dni na big budach robie juz trening LST
I teraz problemy: nie wiem co robie zle ale mam wrazenie ze jest i bedzie zle na roslinkach pojawiaja sie zolte plamki a liscie podkrecaja sie do gory to u big bangow u big budow procz tych plamek widoczne sa troche zdeformowane liscie takie powyginane lub postrzepione mam pytanie co do ziemi bo ona ciagle jest wilgotna gdy wkladam palec do ziemi trochce mnie to dziwi przy takim periodzie zeby przez jakis tydzien byla wilgotna od 2 tygodni podlewam raz na tydzien 1,5 litra wody zmieszana z nawozem 50ml
podaje zdjecia zebyscie obczaili temat i powiedzieli co robie zle
---------- Aktualizacja posta 20:12 ---------- Czas poprzedniego posta 20:10 ----------
dodam ze mierzylem ph i jest na poziomie 6,5 - 6,9
wymiary: 60x60x140
oświetlenia: CFL 200 WAT z fazą wzrostu i fazą kwitnienia
wentylacja: łazienkowy wentylator wdmuchujący powietrze oraz jeszcze nie włączony filt węglowy
wilgotność: 4 szmaty z końcowkami zanużone w wodzie
fotoperiod: 20/4
nawóz Canna terra i canna flo
ziemia canna
doniczki:3x 9 litrowe i jedna 10 litrowa
roślinki to 2x big bud fem i 2x big bang fem
big budy maja 21 dni a big bangi po 11 dni na big budach robie juz trening LST