Czy coś by z tego było ?

Wyszukiwarka Forumowa:
P

pit-pawel1

Guest
Witam.
Jestem początkującym hodowcą-a właściwie to wcale jeszcze nim nie jestem, bo dopiero mam zamiar być i tu nasówa się następujące pytanie :

Czy jak teraz zamówiłbym nasionka na outdoor bądz indoor to czy coś by z tego było ? Czy roślina normalnie by rosła ?

Wiem że trochę późno się obudziłem z tym sadzeniem ale cóż ;)

pozdrawiam

VipGrower

Well-known member
Weteran
Buchów
1
Outdor odpada chyba ze LR a indor pod lampami mozesz uprawiac caly rok :thumright:

P

pit-pawel1

Guest
danke za szybką pomoc ;)

teraz pozostaje mi kwestia zamówienia roślin...
co jest najlepsze na początek, na indoor?
i ile mniej więcej muszę przygotować pieniędzy na urządzenie jakiegoś boxa z lampami ?

Protektus

Well-known member
Buchów
0
Wiesz boxa możesz użądzić nawet za 2000 a nawet i więcej kasy ale boxik miodzio by był :D:D co do pestek to ile chcesz na nie wydać :) ja bym sobie kupił nirvane spacial z www.seed.pl albo big buda ( co prawda nigdy go nie miałem ale pisze że jest odpowiedni dla początkujących). Musisz sobie zakupić wentyle, zrobić sobie maszynke do Co2, najlepiej termometr, no i lampy ale to już zależy jakiej wielkości tego boxa chcesz mieć. Tutaj masz przelicznik dla świetlówek kompaktowych i hps'a http://hyperreal.info/~emes/lumens/?y=40&x=85 Pozdro

VipGrower

Well-known member
Weteran
Buchów
1
nasiona na poczatek wez sobie TOP 44 a co do reszty to poszukaj troche na forum wiem ze jestes nowy ale to nie znaczy ze wszystko podadza ci na patelni przejzyj forum a jesli nie znajdziesz interesujacych cie informacji dopiero pytaj :thumright:

P

pit-pawel1

Guest
Protektus napisał:
Musisz sobie zakupić wentyle, zrobić sobie maszynke do Co2, najlepiej termometr, no i lampy ale to już zależy jakiej wielkości tego boxa chcesz mieć.
??? można jaśniej :scratch: :flower: