nasiona marihuany

Czy cos jeszcze z tego bedzie...;/

Wyszukiwarka Forumowa:
Status
Ten wątek został zamknięty.
M

m.g.a.

Guest
mam nasionko polozone na paru warstwach recznikow papierowych no i przykryte, dobrze nawilzone... ale cos sie nie kwapi do wykielkowania...;/ 2 dzien juz trzymam
ale nie o to w tym temacie chodzi...:/ dzisiaj w nocy postawilam je pod kaloryferem a teraz rano wstaje i jest calkowicie suche! nasionko tez suche... czy jeszcze moze wykielkowac...? :pale:
 
S

sdfsdf

Guest
tak moze jak najbardziej :) musisz je zmoczyc :) ja mialem podobna sytuacje :/ ale wykielkowaly :)
musisz czekac :)
Pozdro!
 
M

m.g.a.

Guest
dzieki Bogu! kaien z serca.... :cheers:

a jeszcze mam pyt: ile trzeba trzymac w szklance z woda? bo jedni pisza 4h inni 5, a jeszcze inni ze 8h... i to ma byc woda mineralna?
jeszcze sie boje, ze nalewam za duzo wody... no nasionko nie jest cale przykryte woda(wogole nie jest w wodzie tylko tak lekko dotyka..:D) ale i tak lezy na nim mokra chusteczka...
pociemnialo troche-> czy to dobrze?
 

sleja

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lis 18, 2005
Postów
1,717
Buchów
0
Trzymaj przynajmniej 24-48h. Potem do ziemi. Pociemnienie może być dobrym znakiem. Połącze z tematem o kiełkowaniu.
 
M

m.g.a.

Guest
i jeszcze cos: chusteczki sa zimne... wstawiam je czasami pod lampke zeby sie nagrzaly (niestety nie mam box;a bo bede hodowac pierwsza roslinke na parapecie:/) czy musi miec koniecznie ciepolo czy se poradzi? bo gdzies czytalam ze musi...
 
Status
Ten wątek został zamknięty.



Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany
Góra Dół