• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach
akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

Czy da się ją jeszcze uratować?? Kilka chorób naraz..

Wyszukiwarka Forumowa:

nurek

Member
Buchów
0
Witam, jestem zupełnym nowicjuszem. O podstawach czytałem na tym forum. I gwoli ścisłości: jest to moja pierwsza roślina i nie jest moim celem osiągnięcie jak najlepszych plonów, a póki co poćwiczenie uprawy. Na owoce przyjdzie jeszcze czas.
Problem w tym, że skaczę przy niej jak głupi, regularnie podlewam (1x na 5-6 dni); dodałem nawozu, staram się wystawiać na Słońce - nie korzystam jeszcze ze sztucznego światła, a mimo to roślina i tak w końcu zaczęła podsychać.
Co robić? czytałem wszystkie opisy chorób i zgłupiałem już totalnie - wg mnie pasuje tu większość chorób z FAQ.
Rośnie od 28.05. Używałem przez pierwsze 3 tygodnie nawozu Biopon NPK
8-3-4.
Roślina to White Russian (automat). Załączam poniżej fotki - problemy z nią zaczęły się 6-7 dni temu i widzę po niej, że jest coraz gorzej. Czy da się ją jeszcze odratować albo chociaż rady na przyszłość?
Z góry dzięki wielkie za każdą pomoc. Pozdrawiam.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Kwiatek_Ban

Well-known member
Buchów
0
Po pierwsze:ta roślina ma za sucho albo za mokro-w zależności jak podlewasz.

Po drugie: jeżeli dokarmiasz co2 to zaprzestań tego procederu.

G

Gość

Guest
Podlewasz kranówką? To też może mieć znaczenie. Sprawdź ph ziemi ;)

nurek

Member
Buchów
0
Po pierwsze:ta roślina ma za sucho albo za mokro-w zależności jak podlewasz.

Po drugie: jeżeli dokarmiasz co2 to zaprzestań tego procederu.

Nie wiem co to za rodzaj dokarmiania. Dodawałem tylko nawóz Biopon i podlewałem wodą raz na 5-6 dni. Sprawdzę to pH jeszcze. Dzięki za odp. Pozdrawiam

Kwiatek_Ban

Well-known member
Buchów
0
W takium razie ma za sucho. Oczywiście wiesz, że podlewa się aż do przelania !?

nurek

Member
Buchów
0