• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach
akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

Dobrze się rozwija?

Wyszukiwarka Forumowa:

Squido

Well-known member
Buchów
0
Siemano.

Chciałbym abyście mi poradzili czy pomidorki dobrze sie rozwijają, to jest moj pierwszy sezon. Poradzcie mi co mogę dodać.

Do 23 dnia żyły w growboxsie są 3 dni na dworze. Na dzień dzisiejszy nie rosną ale czytałem, że mogą być zestresowane i właśnie dlatego. Później powinny iść w górę. Jak mówiłem zajmuje sie tym 1 rok i chciałbym usłyszeć rady od kogoś bardziej doświadczonego ode mnie...

Oto maleństwa:

2x Big Bud

Na moją nie obecność dopadła je burza i teraz nie wygląda najlepiej, pourywane liście. Sami zobaczcie. Mam nadzieje, że będzie silna i da rade. Jest mniejsza od pierwszej.

Jakby tego było mało pojawiają sie żółte liście...:pl:

Jestem w tym jeszcze zielony ale mam nadzieje ze jak na 1 raz cos z tego bedzie.

G

Gość

Guest
napisz co im lejesz i jak często. Myśle ze ta pierwsza dobrze się rozwija za jakiś tydzien moglbys jej zrobic fima (jeżeli podrosnie). Tej drugiej nicnie powinno byc roslina da se radę ;) jak napiszesz o nawozach i jak cvzęsto lejesz to ci powiem co dalej. nie mam doswiadczenia na out ale mam na indoor więc mysle ze jakoś pomogę:smokee:

Squido

Well-known member
Buchów
0
Wiec leje pomidorkom biohumus, na plankton k muszę jeszcze poczekać. Flofowit oraz nawozy naturalne. Nie wiem czy przyciąć już żeby poszły rozgałęzienia czy jeszcze poczekać...;/

G

Gość

Guest
Ja bym już przycinał. Zrób jeszcze LST jak chcesz, to naprawdę zwiększa plon.

Squido

Well-known member
Buchów
0
Jasne, że zrobie tylko nie chce do ziemi, odsłonie sobię szczyciki ;)

---------- Aktualizacja posta 29-07-2012 12:37 ---------- Czas poprzedniego posta 28-07-2012 22:27 ----------