nasiona marihuany

Dwie lampy zamiast jednej mocniejszej

Wyszukiwarka Forumowa:

snupdog

Well-known member
Rejestracja
Mar 24, 2017
Postów
124
Buchów
0
Jaka bedzie roznica jezeli do growboxa wstawie dwie lampy hps 250W i 150W zamiast jednej 400W? Otoz posiadam dwie kompletne lampy j.w. i boxa o powierzchni 1 m2 wiec jedna 250 to zdecydowanie za malo
 
D

DarkMessiah

Guest
Napewno pobór prądu będzie większy tych dwóch niż jednej 400w. 150w będziesz musiał trzymać bliżej niż 250w. Więcej pie****enia z 2 lampami hehe
 

Łodyga2

stuck on the trip
Rejestracja
Wrz 26, 2015
Postów
594
Buchów
5
ja zmieniłem z 400watt na 2x 250 i jest lepiej. jedyny minus to kolejne kable, ale po roślinkach widać ze cieszy je lepiej rozprowadzone światło.
 
D

DarkMessiah

Guest
tak bo dajesz im dwa punkty swiatla o lacznej wartosci 500w ciesza sie bo maja 100w wiecej :p i sa ustwione na tej samej wysokosci ty troszke zyskujesz na tym ukladzie a kolega pewnie straci :)
 

sputter_green

Well-known member
Rejestracja
Lis 25, 2015
Postów
1,475
Buchów
1
Jaka bedzie roznica jezeli do growboxa wstawie dwie lampy hps 250W i 150W zamiast jednej 400W? Otoz posiadam dwie kompletne lampy j.w. i boxa o powierzchni 1 m2 wiec jedna 250 to zdecydowanie za malo

Pewnie dawaj, ładnie sobie ułóż kable i tyle. Przecież nie będziesz kupować kolejnej lampy. Sam mam dwie lampy u siebie, faktycznie kable troche wkurzają, ale jak mam jedna rośline ciut mniejszą, to ustawiam jedną lampę niżej :)

150W możesz świecić na weg a potem dołożyć 250W.

U mnie tak to wygląda:

 

snupdog

Well-known member
Rejestracja
Mar 24, 2017
Postów
124
Buchów
0
Dziekuje za szybka odpowiedz, i w takim razie wstrzymuje sie z zakupem tej 400W, a porozgladam sie za 250 do pary, poki co lece dokonczyc boxa bo dziewczyny sie juz wykluly :D
 

Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany

Polecana klinika konopna GreenDoctor.pl

Góra Dół