• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach

nasiona marihuany

elektryka - pomoc

Wyszukiwarka Forumowa:

smokeweed123

Well-known member
Buchów
2
Odznaki
3
Witam , jestem w trakcie budowy growboxa ( 27x31x57h) i mam 2 pytania odnoście elektryki , ponieważ jestem zielony w tym temacie :jaraczz:
1.Czy ten kabel można podłączyć pod żarówki w boxie ?

2. Czy ten zasilacz nada się do wentylatorków w boxie ?

biedroneczka

Well-known member
Buchów
2
to zależy jakie masz żarówki

to zależy jakie masz wentylatorki

smokeweed123

Well-known member
Buchów
2
Odznaki
3
Sorki , post pisany na szybko i zapomniałem napisać .

Planuję zakup 2 x Zephyr 80mm ( jeden na wlot , drugi na wylot ) , a oświetlenie to 3x 23W Phillips 1450 lm 2700 k

biedroneczka

Well-known member
Buchów
2
a jaki amperaż tych wentyli?

link może jakiś do żarówek? :) żarówki mają pewnie już swoje balasty (startery) więc możesz je podłączyć pod 220V. Na pewno przydadzą ci się oprawki :)

czarnybyk

Active member
Buchów
0
Tak ten kabel jest ok
A zasilacz też jest ok (zresztą sprawdzisz sobie jego jak wentylatorki już będziesz miał)

biedroneczka

Well-known member
Buchów
2
oprawki są tanie więc nie róbcie scen z oszczędzaniem na nich :)

skoro chcesz mieć dwa takie wentylatorki to:

2x0.16A = 0.32A

zasilacz masz 0.5A więc starczy - nie było to takie trudne, prawda? :)

nawiasem mówiąc na tak małego boxa nie pchałbym wentylatora wciągającego. pasywny wlot wystarczy.

po co chcesz ciąć ten kabel? jak już bardzo go chcesz wykorzystać to kup do niego gniazdo i podłącz żarówki do gniazda - to też niewielki wydatek.

smokeweed123

Well-known member
Buchów
2
Odznaki
3
oprawki będą :D
co do wentylatorów , to najpierw chcę zamontować oświetlenie ,żeby sprawdzić jaką bd miał temperaturę