nasiona marihuany

Fast easy skunk - tak to powinno wyglądać?

Wyszukiwarka Forumowa:

LiteGrower

Member
Rejestracja
Maj 14, 2020
Postów
7
Buchów
0
Siema,
Moja roślinka jak w tytule jest pomiędzy 3 a 4 tygodniem na flo. Nie mogę znaleźć za bardzo fotorelacji akurat z tej odmiany a chciałbym się dowiedzieć, czy wszystko rośnie jak powinno? Jest szansa, że po nastepnych 2-3 tygodniach napuchną topy i będzie tego więcej? Jestem w temacie nieco zielony, oczytam się tego i owego a później jeszcze gorzej, bo nie wiem czy ta roślina rośnie dobrze czy jest już spalona. Nie zależy mi na obfitym plonie, liczę chociaż na jakieś 10-20g, bo tym się leczę ?
Zastanawiam się czy nie dac jej pod lampę, słońca przez tydzień prawie nie zapowiadają i może ktoś coś doradzi.
Zdjęcia ze środka, noce są chłodne.






 

drzewiec

spokojny furiat
Weteran
Rejestracja
Maj 7, 2010
Postów
3,187
Buchów
9,555
Odznaki
11
ona dopiero zaczyna,jeszcze dłuuugo .na oucie nie uda sie

jeśli masz możliwość dać pod lampe to super .ładna,zdrowa roślina

powodzenia
 

Zytoozime

Well-known member
Rejestracja
Lip 17, 2020
Postów
59
Buchów
3
Gdybym potrzymał ją miesiąc pod lampa, wystarczy jej, żeby doszła?

Jeśli masz możliwość i odpowiednią lampę to oczywiście że lepiej pod nią te 5-6 tygodni potrzymać niż kisić to w listopadzie na dworzu.
 

LiteGrower

Member
Rejestracja
Maj 14, 2020
Postów
7
Buchów
0
Jestem początkujący, błędem było zrozumienie, że 8 tygodni to proces dojrzewania całej rośliny. Posadzona została zbyt późno, teraz muszę kombinować i wyposażyć się w sprzęt. Dzięki za odpowiedzi, postaram się nią zaopiekować dobrze, może się uda

Gdyby przyszły słoneczne dni z temperatura około 10 stopni, dawał ja na dwór w dzień do szklarnii, a na noc do środka, miałoby to sens?
 

sub23

nudziarus offtopicus
Weteran
Rejestracja
Paź 6, 2018
Postów
5,179
Buchów
5,068
IR - 9c0 Ironic : And isn"t it ironic, don"t you think? A little too ironic, and yeah I really do think