akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

Growbox 60x60x140 z OSB - prośba o ocenę projektu

Wyszukiwarka Forumowa:

stz

Member
Buchów
0
Hej, jestem wlasnie na etapie budowy growboxa.
Jestem trochę zielony ... coś tam poczytałem i chciałbym znać Wasze zdanie na temat mojego pomysłu/projektu.

Na początek 4 roślny. Automaty.

Konstrukcja: Skrzynia wykonana z OSB, uszczelniona.
Wymiary: 61 x 61 x 140 cm
Objętość: ok. 0,52 m3
Środek: Mylar Diamond 600D

To już wykonane.

Poniżesz do zrobienia.

Oświetlenie

HSP - 250W - HPS GIB Lighting Pure Bloom Spectrum XTreme + Zasilanie GIB.

Czy będzie ok? Droga, ale może warto :)

Wentylacja

Filtr węglowy GT 250 m3/h 100/200mm
Wentylator Axial-Flo 125mm / 185 m3/h + termostat
Wlot Pasywny

+ wentylator do mieszania - jeszcze szukam, jakieś propozycje?

Wilgotność

Tutaj jeszcze myślę, pewnie po pierwszych pomiarach podejmę decyzję.
Chciałbym sterować automatycznie. Zobaczymy.

Na tę chwilę to wszystko.

z góry dziękuje za opinie, wskazówki, rady.

stz.

meduuza87

Well-known member
Buchów
0
Powierzchnie masz 0,37 to po pierwsze, po drugie lepiej kupic boxa i masz wygode, za 350 kupisz 60x60x150. Wentylator mieszający kup komputerowy albo ze dwa, sa ciche.

stz

Member
Buchów
0
Przez pomyłkę objętość podałem.
Box już zrobiłem.
Pozostałe rzeczy ok?

Midnight Flower

Well-known member
Buchów
0
Wentylator axiala odradzan jak nie chcesz slyszec obok w pokoju a nawet dalej. Lepiej dac wiecej i miec cisze :) pozdrawiam

stz

Member
Buchów
0
Dzięki za tipa. Czy reszta elementów (wartości, itd.) jest ok?

Cheech_Marin

Well-known member
Buchów
0
Sam niedługo będę rzeźbił coś podobnego :) 60x60x150 powierzchni roboczej.

Oświetlenie

HSP - 250W - HPS GIB Lighting Pure Bloom Spectrum XTreme + Zasilanie GIB.

Czy będzie ok? Droga, ale może warto :)

Wentylacja

Filtr węglowy GT 250 m3/h 100/200mm
Wentylator Axial-Flo 125mm / 185 m3/h + termostat
Wlot Pasywny

+ wentylator do mieszania - jeszcze szukam, jakieś propozycje?