akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

Growbox 80x80x160 - Pomoc w wyborze wyposażenia

Wyszukiwarka Forumowa:

Figar

New member
Buchów
0
Witam. Jestem początkującym growerem, nigdy w życiu nie sadzilem aczkolwiek w koncu musi byc ten pierwszy raz, lecz temat jest tak obszerny ze ciezko mi sie odnalezc za co w ogole sie zabrac, czytam rozne watki od paru dni jednak nadal nie mam zadnej pewnosci ze to co sobie wybieram jest dobrą opcją więc wole spytać ekspertów.

Wybrałem 3 boxy i myślę nad kupnem jednego z nich, czytalem na forum ze duzo lepsza opcją jest zlozyc sobie growboxa samemu lecz ja nie do konca wiem co powinien taki dobry growbox domowej roboty posiadać, jeżeli ktoś chciałby mi pomóc w tym to prosiłbym o propozycje wyposazenia do dobrego zlozonego samemu growboxa do 1800zł, ale wracając, na początek wybrałem sobie te 3 boxy:

1. http://allegro.pl/zestaw-uprawowy-mars-hydro-ii-growbox-80x80x160cm-i6649044821.html
2. http://allegro.pl/growbox-80x80x160-zestaw-uprawny-cooltube-400w-hps-i5981451383.html
3. http://allegro.pl/growbox-80x80x160-hps-400w-wilma-4x18l-cooltube-i6337374736.html

Do tego chciałem zamówić ziemię Canna Terra Professional PLUS+ 50L i Agro Perlit (tutaj nie wiem ile, czytalem ze jest to wazny czynnik w ziemi lecz proporcji ile tego dać do doniczki nie mam pojęcia więc też bym prosił o poradę czy warto to dać, a jeżeli tak to ile).