• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach
akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

Growbox- materiał odbijający- dlaczego nie...?

Wyszukiwarka Forumowa:

ixipe

New member
Buchów
0
Po pierwsze witam wszystkich bo jestem nowy. Od kilku tygodni męczy mnie myśl o własnym drzewku i studiuję haszysz.com :)
Już zanim poczytałem tu o growboxie, zrobiłem sam swój projekt i do odbicia światła w tym projekcie użyłem wełny mieralnej z warstwą folii aluminiowej, taką, jaką stosuje się w budowie kominków, do izolacji konstrukcji. A tu w poradniku jest napisane że taka folia nie jest zbyt dobrym pomysłem, tylko ostatecznością, ze względu na trudność montażu i małą odbijalność światła.
Ale mi się wydaje że mój pomysł, jest o tyle lepszy, że przy okazji wygłusza pomieszczenie. Wełna taka ma 3 cm grubości i jest dosyć zbita. A powierzchnia każdej płachty takiej wełny jest pokryta folią aluminiową wytrzymującą znacznie większe temperatury od tych jakie były by w growboxie więc raczej nic by się nie przypaliło. Co jeszcze? folia ta nie jest pognieciona, tylko dosyć gładka. Jedynie może się pognieść przy cięciu nożykiem.
A więc czy w tym przypadku, jest to nadal ostateczność?
Co prawda taka wełna jest droga i pewnie droższa od innych wymienionych materiałów w tym celu, ale ja mogę mieć to za darmo, więc to bym zastosował.

ogrodnik_bob

Well-known member
Weteran
Buchów
0
folia bardzo kiepsko rozprasza swiatlo, nawet wyprostowana. jak chcesz to obijaj tym talatajstwem, ale zarzuc jeszcze koc ratunkowy (tansza wersja) lub mylar

Ofy

Well-known member
Buchów
0
W poradniku widać są przestarzałe i nieprawdziwe informacje bo folia aluminiowa całkiem nieźle odbija światło, jest pod tym względem lepsza od koca ratunkowego.

Marian Konopnicki

Well-known member
Weteran
Buchów
0