• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach

nasiona marihuany

Growbox Oswietlenie poczatkujacy

Wyszukiwarka Forumowa:

x2Blant4u

Member
Buchów
0
Witam wszystkich jestem nowy w temacie hodowli chciałbym zadać parę pytań i pewnie niektóre beda w stylu " eee czy ja to lubie? " wiec nie bić od razu za gafy soraszka . Jestem w trakcie budowy growboxa chce w nim miec 4 planty 2x ak-47 /1x blue Berry /1x Norton light (wszystko automaty)

Wymiary boxa
80x80x120

moje 2 pytania pytania:
a)Czy ta przestrzeń na 4 roślinki jest ok żeby mieć sensowny plon ?
b)Chce kupić takie lampy
https://www.growshop.com.pl/p157,lampa-energooszczedna-cfl-200-w-dual.html czy to będzie dawać rade ?

Chciałbym powiedzieć ze czytałem dużo na tym forum teorie na temat lamp HPS i CFL i innych korzystałem z kalkulatora lumenów ale nie chodzi mi o porównywanie sprzeczanie opłacalność itd itd to nie o to chodzi .
Chciałbym wiedzieć czy jak kupie 2x takie coś to czy to da rade i będzie git ?? mówiąc wprost czy ja to będę lubić ?

Z góry dzięki za szybkie zwięzłe odpowiedzi
------------------------------------------------------------------------
"Aniele boży stróżu mój jesteś ze mną albo ch*j "

ogrodnik_bob

Well-known member
Weteran
Buchów
0
link nie dziala. ogolnie to nie kupuj duala, duzo negatywnych opini jest na forum. bierz cus o cieplej barwie - czy to swietlowy ze specjalistycznego sklepu, czy swietlowki np philips 32w nie ma roznicy - wazne, zeby byla odpowiednia ilosc lumenow na ta powierzchnie (kalkulator :)).

co do ilosci plantow: zmiescisz bez problemu - mam 4 automaty na powierzchni 60x50 i daja rade, ale nastepnym razem wstawiam 2/3, zeby nie bylo az tak gesto.

A

Andy Botwin

Guest
Ten CFL na taką powierzchnie to zdecydowanie za mało.

krzakopulos

Active member
Buchów
0