- Rejestracja
- Mar 8, 2012
- Postów
- 653
- Buchów
- 2,476
- Odznaki
- 14
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za zwrócenie uwagi na problem. Filtry można nam zwrócić (używane również) na miejscu bądź przesłać, a my zwrócimy pieniądze.Witam, apeluje o zbadanie produktów firmy Gren Fox - chodzi o filtry.
Producent daje informacje, że ich filtry wytrzymują 12-18 miesięcy, ja miałem 2 sztuki i obie wytrzymały około 4.5 miesiąca.
Finał tego jest taki, że zaczęły przepuszczać zapachy i blokować przepływ powietrza w obu wypadkach, bo w środku jest śmieciowej jakości węgiel aktywny który chłonie wilgoć i normalnie pęcznieje (nigdy czegoś takiego nie widziałem). Strasznie się naciąłem, temu zwracam waszą uwagę na ten temat i produkt. Są osoby na forum u których skończyło się to podobnie, powstał nawet temat w tej sprawie.
Ogólnie jednemu zrobiłem sekcje stąd wiem co się tam podziało, drugą sztukę mam nie ruszoną - wczoraj zdemontowana po czasie który wyżej podałem, dziurki są nie przejrzyste, węgiel jest mokry i chce nimi wyjść. Wilgotność w jakiej pracował sięgała góra 65%
To mi się podoba. Osobiście pisałem ostatnio do pewnego sklepu th-th.comm. . Moim zamiarem było tylko i wyłącznie zwrócenie uwagi, że na 20 pestek wyszło raptem kilka i to słabych. Ewidentnie były źle przechowywane, czy stare, ale tego już nie chciałem im wyrzucać . NIC od nich nie chciałem. A odpisali mi że w Polsce uprawa jest zakazana i karana i ch*j. Takie k***y bezczelne. Jakbym co najmniej próbował coś wyłudzić, albo na coś ich naciągnąć hahahaha. Stracili tylko klienta, zapewne nie pierwszego, a wystarczyłoby napisać "przepraszamy".Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za zwrócenie uwagi na problem. Filtry można nam zwrócić (używane również) na miejscu bądź przesłać, a my zwrócimy pieniądze.
Pozdrawiamy,
Ekipa GrowBox.pl
Spoko, nie zależy mi na zwrocie, bo jakbym nie chciał przyoszczędzić to bym się nie nadział.Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za zwrócenie uwagi na problem. Filtry można nam zwrócić (używane również) na miejscu bądź przesłać, a my zwrócimy pieniądze.
Pozdrawiamy,
Ekipa GrowBox.pl