nasiona marihuany

Gry mmorpg

Wyszukiwarka Forumowa:
1

19(L)16

Guest
jak dla mnie tego typu gierki sa ciekawe i jesli sa dobrze przemyslane i interesujace to moga pochlaniac niezliczone ilosci godzin. fajna akcja ze mozna stanac w szranki z koleszkami z calego swiata :)
 

bialy_mis

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lip 9, 2005
Postów
2,908
Buchów
10
W ogame nie moge ogarnąc tych wszystkich budynkow bo jest bardzo skomplikowane. The crims nudzi sie po kilku dniach.... a w Tibi niewiem nawet jak zabic potworka :?
 
1

19(L)16

Guest
widzisz Bialy Misiu wlasnie dlatego ogame jest za***iste bo jest skomplikowane i nie nudzi sie tak szybko jak crimsy :)
 

Jendrol

Well-known member
Rejestracja
Lip 9, 2005
Postów
366
Buchów
2
tibia jest pokuwiona :p stracilem przez to scierwo kuzaja :p bo cały czas w to gra i tylko słysze ze wlasnie zabil jakiegoś paszczura na 2723956829485 levelu i zgarnał za***isty lot qw postaci ultra magicznego miecza z obrazeniami 1862374674562849 i hiper wentylowaną tarcze dwugłową z odbiornikiem radiowym ktora umozliwia lowienie ryb w piasku....
idź pan do chu*a :D
 

bialy_mis

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lip 9, 2005
Postów
2,908
Buchów
10
Haha... gdybym ja angielski troche lepiej znal :p Ja jedynie szczura w tibi zabilem :mrgreen:
 
K

korasek

Guest
ogame zaczyna się dopiero w późniejszej fazie gry, kiedy jesteś już w konkretnym sojuszu i znajdujesz się w rankingu, wtedy to uzależnia...
pozdro uni14 i 28!
 
1

19(L)16

Guest
korasek widze ze masz ten sam problem co ja-uzalezka od ogame.masz racje wkretka zaczyna sie na calego kiedy juz dolaczysz do dobrego sojuszu i znajdziesz sie w statsach :) ja jak nie wejde jeden dzien na ogame to chodze chory....zadko sie to zdaza bo wchodze codziennie zeby zrobic FS-a heh. korasek ktory jestes w statsach???ja narazie 980 na uni 1.....pozdro dla rodziny sojuszu VSS uni 1 :mrgreen:
 
K

korasek

Guest
na 14 uni w statach byłem na na siedemset którymś miejscu, ale ostatnio miałem mały wypadek. wyłączyli mi prąd rano (jakaś naprawa linii chyba) i nie zrobiłem fsa. i spadłem na 1413 miejsce. teraz odbudowuje flote i czekam na ally depot żeby się zemścić. kolo mi złapał flote, zezłomował, debris posprzątał i mimo ~70% moon nie powstał :( a to już była któraś z kolei okazja, więc bedzie coraz trudniej tego moona zmontować. ale sie nie martwie, bo w ukladzie obok ziomek z sojuszu ma moona i zasięg falangi 150 układów. Q Chwale IMMORTAL!
 
1

19(L)16

Guest
kurcze 70% i bez moona,przejbane :) ja najwiecej mialem chyba 51% i tez nic z tego nie wyszlo...ale czekam dalej z nadzieja ze narazie nikt mi nie stworzy ksiezyca tylko ze ja zrobie komus :mrgreen: .szkoda ze nie gramy na tym samym uni :(
 
K

korasek

Guest
ja już chyba z 5 moonow porobiłem jak nie lepiej. ale w gali po której szaleje to już w co drugim układzie moona ktoś ma, lajtowo prze***ane. większość top 500 siedzi właśnie w 4 {mojej} galaktyce :/
 
K

korasek

Guest
na księżycu można wybudować specjalne czujniki {falanga czujników}, które skanują układ słoneczny i na przykład widze jak komuś flota z napadu wraca i moge mu ją rozwalić w momęcie powrotu. można też wybudować teleporter żeby podrużować bez strat czasowych. itp itd
 

Jendrol

Well-known member
Rejestracja
Lip 9, 2005
Postów
366
Buchów
2
wlasnie ostatnio kumplowi sie zrobil ksiezyc jak go ktos roz****... zreszta ch*j, chwilowo i tak w to niegram, choc stale sie przymierzam zeby zaczac :p
 
1

19(L)16

Guest
hehe czasem warto jest poswieci flote zeby uzyskac ten wspanialy ksiezyc :) Jendrol jak bedzieszzaczynal to zapraszam na uni 1.zawsze bede sluzyl pomoca :D
 



Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany
Góra Dół