nasiona marihuany

Hobbit, LS x DR

Wyszukiwarka Forumowa:

jafia

Well-known member
Buchów
0
Witam,

Mam te dwie odmiany niestety pomieszałem przy kiełkowaniu i nie wiem, która z odmian jest na zdjęciu. Nieważne. Chciałem zapytac o skutki przekwitnięcia konopii tzn. . . stop. Zaczynam od dupy strony, jak zwykle :spalony:
Za ok 10 dni muszę wyjechać z PL na 3 tyg. Chcąc je wstępnie wysuszyć, zabezpieczyć przed pleśnią przed wyjazdem musiałbym ścinać je za parę dni a wiem, że jeszcze nie będą max dojżałe. I teraz moje pytanie - czy jak je zostawie na te 3 tyg. ( podejżewam, że jak wrócę triochomy będą już zdechle brązowe ) to szusz będzie mocno odstawał jakościa od normy ? Jakie są skutki przekwitnięcia oprócz tego, że ze staffu robi się ciężki "kanapowiec" ?

Z góry dzięki za odpowiedź i pzdr.

M

Mr. Edek

Guest
Ciężką masz sytuacje, najlepszym rozwiązaniem byłoby powierzenie obowiązku jakiejś innej osobie, oczywiście zaufanej. Nie znam się na przekwitaniu, ale to oznacza cofanie się w rozwoju, więc ja bym tego nie polecał.:zjarany:

jafia

Well-known member
Buchów
0
Dzięki za odpowiedź.

Niestety nie ma takiej osoby ponieważ nawet sobie nie ufam
no chyba, że mama ale czy da rede przez te chaszcze . . . <rotfl>

Wappa

Well-known member
Buchów
0
Niektórzy automaty trzymają nawet do września/pażdziernika i zbieraja plon kiedy roślina jest prawie uschnieta! Liście przytopowe są całe brązowe a topy ciemne, często fioletowe ze względu na spadek temperatury! Popytaj doświadczonych growerów lub przyjzyj sie zeszłorocznym fotorelacją! Myślę jednak, że po twoim powrocie jezeli nikt nie zeżre/podpie****i ci krzaków będziesz miał upie****ająco mocne paloonko ;)

Zielarz2

Well-known member
Buchów
0
albo przyjdzie chu**wa pogoda i ch*j wszystko spali jak ci plesn wejdzie ladnie wyglada kosa przed wyjazdem i zostaw sobie ja do suszenia gdzies ... mniejsze ryzyko niz zoztawic na 3 tyg ;)

jafia

Well-known member
Buchów
0