nasiona marihuany

[HPS 150w] [0,36m2] 1x Gelato 1x WEEDING CAKE 1x Chemdawg [PanPestkaCrew] 2 projekt 1 FR

Wyszukiwarka Forumowa:

czarny420

Well-known member
Rejestracja
Maj 10, 2021
Postów
45
Buchów
84
Witam
Tym razem postanowiłem założyć swoją pierwsza fotorelacje tak by bardziej doświadczeni użytkownicy mogli mi pomagać i podpowiadać na bierząco ;) jestem początkującym growerem który ma jedynie jedna uprawę za sobą i ciagle się rozwijam. Poprzednio prowadziłem półautomaty również od Pana Pestki wszystkie F1 Fast Version były to AK420 , Northern Lights , Power Plant liczyłem ze zbiorę średnio koło 150g lecz wynik zatrzymał sie na 60g z groszami ale i tak cieszy bo swoje własne.
Tym razem podobny setup lecz pestki sezony
1x Gelato
1x WEEDING CAKE
I na tym miało się zakończyć miały być dwie rośliny lecz kiełkuje się z opóźnieniem do tych dwóch 3-4 dni jeszcze
1x Chemdawag
Wszystkie pestki od Pana Pestki hehe póki co 100% kielkowalnosci coś tam kielkowalem ziomkom na out i wszystkie wyszły z gleby.
Moj namiot ma wymiary 60x60x160
Went wyciągający w filtrem primaklima
Teraz dorzuciłem na dole wiatrak komputerowy do wtłaczania powietrza przy poprzedniej uprawie wloty były pasywne i był tylko wyciąg z filtrem plus oczywiście i tym razem jeden mieszający wiatrak. Oczywiście posiadam stacje pogody , pH metr (woda , gleba). Jest to najprawdopodobniej moja ostatnia uprawa na hps i chce przejść na LED . Myśle czy na Wega nie dorzucić lampy MH70w ale boje się o temperaturę bo i tak przeważnie jak światło chodzi jest w okolicy 30stopnii. Noc koło 20.
Medium : Lightmix od BioBizz
Odżywki : Try pack od Biobizz plus calmag

wrzucę obecne sadzonki które wyskoczyły z ziemi 10 września Gelato i WEEDING CAKE Chemdawag dziś ładuje w medium i pewnie za 48h się pojawi również. Doniczki które miałem użyć to z początku plan był na 2x20l lecz gdy doszedł Chemdawag boje się ze nie pomieszcze tego wiec Gelato będzie w 20l plastiku a WC i Chemdawag w 15l materiału.