nasiona marihuany

Hps starej konstrukcji - proszę o pomoc!!!

Wyszukiwarka Forumowa:
Status
Ten wątek został zamknięty.

gofer

New member
Rejestracja
Kwi 19, 2006
Postów
4
Buchów
0
Posiadam układ do lampy sodowej starego typu (rok produkcji 1975). Wszystko wymontowałem żywcem ze starej obudowy lampy drogowej. Mój problem polega na tym ,że po wymontowaqniu nie wszystkie przewody były podłączone. Pozatym przeszukując siec nie znalazłem podobnego schematu, a wszystkie które znalazłem posiadały: statecznik ,zapłonnik i kondensator. Ja zaś w moim układzie posiadam: statecznik i dwa kondensatory podpięte razem. Może ktoś wie jak to ustrojstwo podpiąc (schemat mile widziany) i czy bez zapłonnika będzie działac? Dodaję kilka zdjęc.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/rb3bxhgfi70854jp.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/nl0p9ax0fe152wl3.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/vsx0r24lpek006c2.html
 

Shadow

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lut 16, 2006
Postów
3,165
Buchów
15
jak to wszystko podepniesz tak, zeby po podlaczeniu Cie prad nie pier**nal to Ci gratulacje zloze...
 
G

Green

Guest
gofer, to nie jest uklad od lampy sodowej a od rteciowej radze kupic nowy statecznik bo ten na 100% jest od rteciowki sam schemat na nim juz o tym swiadczy gdyz jest tylko sam statecznik bez ukladu zaplonowego, nienadaje sie on do sodowki pozatym jest stary jak cholera ztego co piszesz, w prawdzie powinien odpalic lampe sodowa ( juz ktos kiedys tak robil, statecznik od rteciowki w lampie sodowej) jednak niewidomo jakna to reagujue lampa moze dzialc ale nie cala moca badz szybciej sie zuzywac
 
S

SOLARR

Guest
Co racja to racja.
Chcesz hodować zioło czy puszczać chatę z dymem??
Dla bezpieczeństwa "kup" coś lepszego.
POZDRO
 

Orion

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Mar 16, 2006
Postów
2,314
Buchów
11
WoW skąd to wytrzasnąłeś? znajdź jakiegoś kolekcjonera .. może to jest sporo warte.. kupisz porządnego HPS :)

Ale serio dla własnego bezpieczeństwa nie kombinuj :p
 
H

haszyszekk

Guest
solarr napisał:
Chcesz hodować zioło czy puszczać chatę z dymem
Każdy ma inne hobby :)
gofer napisał:
Może ktoś wie jak to ustrojstwo podpiąc
Jak wyżej... daj sobie spokuj! Jak nie masz kasy na pożądna lampe to ja uzbieraj... taniej wyjdzie niż nowy domek...
Ten złom wystaw na allegro... moze ktoś sie skusi. pzdr
 

TNT

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Mar 1, 2006
Postów
1,968
Buchów
0
Holly fu*k!!!! Chodze 3ci rok do szkoły elektronicznej i nigdy w życiu nie spotkałem takich kondenastorów. Dobrze, że te elementy nie są w obudowane w stylową barokową obudowę z lakierowanego drewna. :D :silent: Stary ja bym tego czegoś nie podłączył pod ~230V bo bym się bał, że mi pie****nie w twarz. Pozatym jest to do lampy 250W więc ch*j wie ile taki rupieć pociągnie z gniazdka... 300W? 400W? :silent:
 

kolodziej7

Member
Rejestracja
Sty 25, 2006
Postów
12
Buchów
0
Witaj. To jest ukł. zalpł. do rtęciówki jest statecznik 250w i kondensatory olejowe do mocy biernej potrzebujesz jeszcze zapłonnika i 250w HPS będzie normalnie działać. Jak chcesz to pisz na neo7654321@o2.pl rozrysuje ci to jak podłączyć. Pozdr PS. ten co chodzi do elektronika to jakby tam nie chodził bo nic nie wie:)
 

Gazometer

Well-known member
Rejestracja
Mar 9, 2006
Postów
379
Buchów
0
Gosc sie pyta czy wiecie jak to podlaczyc a wy mu wyjezdzacie zeby dal se spokoj etc.
Jak widac kolodziej majsterSztyk
 
Status
Ten wątek został zamknięty.

Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany

Polecana klinika konopna GreenDoctor.pl

Góra Dół