nasiona marihuany

hyperreal.info

Wyszukiwarka Forumowa:

kombajn

Well-known member
Rejestracja
Maj 13, 2006
Postów
174
Buchów
0
Siemka, wiecie co jest z hypkiem ? Cos od kilku dni nie wyswietla strony. Czyzby policja sie dorwala do nich ?
 
1

1tathc

Guest
ja wczoraj niemogłem nawet na te forum wejść, tylko z 2 razy mi sie udało na główną strone.a na hyperreal to od 3 dni nie moge sie połączyć.
 

ANONIM :)

Well-known member
Rejestracja
Lut 7, 2006
Postów
157
Buchów
0
Zeby nie było jak z overgrow, bo forum hyperrealu było najlepsze w polsce pod wzgledem tematyki narko.
 

Lubo

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Sty 20, 2006
Postów
2,863
Buchów
3
ANONIM :) napisał:
Zeby nie było jak z overgrow, bo forum hyperrealu było najlepsze w polsce pod wzgledem tematyki narko.

było chÓjowe, przynajmniej od jakiegoś czasu. Nic ciekawego na nim nie było. Mało przejrzyste. Chociaż tam zaczynały się wszystkie moje przygody z wiadomymi substancjami, więc mam do niego jakiś senttyment. :thumright: . Poza tym, nie siejcie zamętu, pewnie padł im serwer.
 

durielek

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Mar 23, 2006
Postów
1,073
Buchów
0
no wersja strony hyperreal jest strasznie badziewna teraz!!mozna sie nawet gobic i ciezko cokolwiek znalesc!!pozatym chyba czesc artykulow z niej poprostu zostala usunieta!!chyba ze sie myle!!?w kazdym badz razie kiedys to byo fajne zrudlo wiedzy a teraz to takie nijakie...bleee
 

Lubo

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Sty 20, 2006
Postów
2,863
Buchów
3
Oto Lubo, wasz wybawca dowiedział się co z hypem. A moda i tak nie mam. To tak przy okazji.

Fragment rozmowy z Gotą (z Kanaby :p :p :p )

Lubo 20:42:11

co się stało z hyperrealem

Lubo 20:42:12

?

Gota 20:42:12

śmiało

Gota 20:42:33

zamkniety do odwołania

Gota 20:42:41

problemy sprzetowe

Lubo 20:42:58

aha, myślałem już, że jakaś lipa jak overgrow

Gota 20:43:43

dużo rzeczy poleciało, ale to wyjdzie za jakiś czas co jest nieodwracalne

Lubo 20:43:59

aha
 

dlugi_as

Well-known member
Rejestracja
Maj 11, 2006
Postów
191
Buchów
0
fajnie :) naprawde :) pozostaje nam haszysz.com i icmag.com :)))
a co do tresci hypka, to ostatnio z nim nie bylo najlepiej, malo sie postarali chlopaki!!! Ale co tam, mamy to forum i jest dobrze :D
 

kombajn

Well-known member
Rejestracja
Maj 13, 2006
Postów
174
Buchów
0
dobra ale byla weryfikacja shitbankow i growshopow, co z tym fantem? Wartaloby zeby ktos sie tym zajął.. kanaby juz nie ma.. co z akcjami na rzecz legalizacji? kto sie tym zajmie i ty mowisz ze fajnie. Walic teksty, trip raporty itp, liczy sie co bedzie dalej czy zalegalizuja toto czy też nie:/
 
P

pryk-u

Guest
kto wie co tam sie z***ało ?? i ile moze potrwac tego naprawa??bo tak czy siak hypek wydawał mi sie lepszy z deczka od tego forum.tutaj prowadzą dyskusje na tematy którre są z torhe w tyle w porównaniu z hyperrem. pzdr dla "emigrantów" :flower:
 

Shadow

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lut 16, 2006
Postów
3,165
Buchów
15
kto wie co tam sie z***ało ?? i ile moze potrwac tego naprawa??bo tak czy siak hypek wydawał mi sie lepszy z deczka od tego forum.tutaj prowadzą dyskusje na tematy którre są z torhe w tyle w porównaniu z hyperrem. pzdr dla "emigrantów"
Forum Hajperrilu jest za***iscie nie przejrzyste... k***icy dostaje jak strone glowna forum trzeba przewijac suwakiem w pizdziec czasu, bo jakis ***any regulamin zapie****a 3/4 miejsca...
 
D

delete

Guest
teraz i tak strona hyperreal ybła o kant dupy rozbić, nie to co kiedys ; o
a forum jest cały czas?
kto nie zna adresu to jego problem (trzeba dodac "talk." w jednym miejscu :] )
 

dlugi_as

Well-known member
Rejestracja
Maj 11, 2006
Postów
191
Buchów
0
fajnie:) naprawde

te moja slowa byly pelne ironi :) szkoda ze hypka nie ma juz, bo tam zaczalem cala moja edukacje konopna :(. Moze znowu bedzie kiedys dzialac


EDIT.... forum juz dziala :)
 

kfjatek

Well-known member
Rejestracja
Mar 30, 2006
Postów
167
Buchów
0
Hehe...
no właśnie tak obczajam ten temat...
i myśle "kurvva... co oni pie****ą, mi hypek działa!" ...
a zapomnialem ze ja wbijam przez "talk" odrazu(mam w lubionych)...!! ;D
 

growmen

Well-known member
Rejestracja
Lip 8, 2005
Postów
355
Buchów
0
a u mnie wyskakuje co takiego

hyperreal napisał:
Strona jest wyłączona
Serwerek wyłączony, ale zapie****amy żeby go z powrotem uruchomić
Na razie zapraszamy na forum
 



Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany
Góra Dół