akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

Iced Grapefruit - potrzebna pomoc

Wyszukiwarka Forumowa:

blabla.127

Member
Buchów
0
Moja roślinka rośnie już od stycznia, (najpierw na parapecie, teraz na balkonie) kwitnienie zaczęło się w kwietniu, ale do ścinki zostało chyba jeszcze sporo zostało. I to jeden z problemów, ponieważ jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o uprawę (to moja pierwsza), czy możecie napisać kiedy mniej, więcej powinienem ją ściąć?
Foty topów:

Drugi problem to niepokojąco wyglądające liście. Od paru dni robią się żółte, pojawiają się ciemne martwicze plamy. Czym to jest spowodowane?

Fota:

Dzięki wielkie za pomoc
Yo!

supercristal

New member
Buchów
0
Siemanoo!!!

Siemasz tez mam od narodzin na parapecie a teraz na balkonie krzaczki . NIe jest to zbyt dobra opcja ale rośnie heh na moje oko aa mam dwu letnie doświadczenie jeszcze z 3tyg. musisz czekać . Pozdro z Krainy tulipanów :harvest:

-OM-

Well-known member
Buchów
0
Siemasz tez mam od narodzin na parapecie a teraz na balkonie krzaczki . NIe jest to zbyt dobra opcja ale rośnie heh na moje oko aa mam dwu letnie doświadczenie jeszcze z 3tyg. musisz czekać . Pozdro z Krainy tulipanów :harvest:

te 2 lata doswiadczenia to chyba w paleniu lisci miales
roslina autora nawet jeszcze topow nie ma
2-3 miechy jej trzeba

blabla.127

Member
Buchów
0
Moja roślina ma topy i to całkiem spore, dlatego pytałem ile jeszcze do ścinki. W sumie tak teraz myślę, że zdjęcia nie są najlepsze :/ Coraz bardziej skłaniam się ku temu, że to jest niedobór potasu. Co o tym myślicie?

Itchy Trigger Finger

Well-known member
Buchów
0
Moja roślina ma topy i to całkiem spore, dlatego pytałem ile jeszcze do ścinki. W sumie tak teraz myślę, że zdjęcia nie są najlepsze :/ Coraz bardziej skłaniam się ku temu, że to jest niedobór potasu. Co o tym myślicie?

zrób foto dokładnie tych topów ;]

Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sprawdzonym sklepie Growbox.pl na wszystko! akcesoria do uprawy roślin