Ile będzie z tego?

Wyszukiwarka Forumowa:

kushit

Well-known member
Buchów
0
Photo0163~0.jpg

w
wwitam! zamieściłem zdjęcie również w :nasze kwitnące krzaki outdoor" ale nie uzyskalem odpowiedzi, post raczej zamieszczam z czystej przyjemności i nudy, jestem początkującym growerem i od zimy lurkuje to forum

jest to mój pierwszy automat, pokazał włoski 10.06, indukcja zajęła mu ponad tydzień, można przyjąć że kwitnie od 17.06, cały czas puszcza nowe włoski, topy są zbite, twarde, będzie piękne palenie. podlewany na weg biohumusem + oprysk asahi, na flo florovit + oprysk tytytanit. od początku wykazywała niedobory prawdopodobnie żelaza ale po każdorazowym podlaniu florovitem widoczna była znaczna poprawa

topy głównie przy łodydze chociaż ma parę odnóg. najmniejsze liście z samego dołu pourywałem, wczoraj poszedł lekki fryzjer niektórych wiatraków i małych 3 listnych (czy tak w ogóle można robić? które liście powinno się urywać w zaawansowanym flo?)

chciałem się spytać o szacunkowe pi razy drzwi - 15g z tego jednego wyjdzie?
mam też z pierwszego rzutu 2 automaty, które dadzą na oko bardzo mało suszu, mimo iż są nawet wyższe niż ta. miały mniej światła. jednak ta najbardziej mnie interesuje. to moja ulubienica, mimo iż mam 14 roślin na poletku. ta dojdzie najprędzej.
mam też z drugiego rzutu 3 rośliny, jedna jest już grubo 2x większa niż baniak a dopiero zaczęła kwitnąć. dwie małe, które będą mniejsze niż ta - faworytka

i trzeci rzut, 4 rośliny, które również będą małe i 4 we wiadrach, które również będą małe. z obserwacji wiem, że trochę suszu ściągne ale z małych nastawiam się na 10g max /roślina

sorry za offtop:D

S

Sławuś z council estate.

Guest
To jest baniak 5l?

Jeśli tak to powinno być dużo więcej niż 15g, jeśli z genetyką jest wszystko w porządku i jeśli zadbasz odpowiednio a grzyb czy cos innego nie zeżre to co najmniej ze 40g powinno wyjśc.

kushit

Well-known member
Buchów
0