• Uwaga! Uprawa konopi w Polsce i w większości krajów jest nielegalna lub wymaga specjalnych zezwoleń. Przed wykorzystaniem informacji zawartych na tym forum lub w innych naszych serwisach upewnij się jakie przepisy regulują uprawę w Twoim kraju.
  • Chcesz pomóc w rozwijaniu forum? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie lub blogu

Instagram, oferty palenia.

noelo

Well-known member
Rejestracja
Lis 9, 2020
Postów
49
Buchów
15
Myślę że Śmieszkowi raczej chodziło o kartridże z THC do ekiepów xD. Po angielsku cart.
 

Total Kozak

Buja taka muza!
Weteran
Rejestracja
Lip 5, 2015
Postów
2,872
Buchów
4,907
Odznaki
2
Łe tam. teraz out 2021 - rób uprawę i sam zacznij puszczać stuff a nie będziesz przepłacał i pieniądze do Ameryki wysyłał.
Naszą gospodarkę napędzajmy..
 

Usunięty 80047

Guest
Jeszcze trochę i się ukróci działalność tych wszystkich ? Instagramowych.
Predatora jebneli przy wysyłaniu paczek nie ze swojego miasta to myślę że nie będzie większego problemu z bandą bananowców. Ostatnio była akcja ze jeden Instagramowy baron wyjebal ludzi na spore sianko, okazało się że to brat znanego polityka pewnej partii. Myślę że słowo klucz "brat znanego polityka" da wam jasną odpowiedź o kogo chodzi ;)
 

dru

Well-known member
Rejestracja
Lis 16, 2020
Postów
122
Buchów
18
Kiedyś gadałem z typem co powiedział mi że ogarnia sobie palenie przez facebooka. Powiedział że dostaje powiadomnienie na FB kiedy o jakiej godzinie i w którym miejscu będzie diler z towarem, spotyka się z nim daje mu kase bierze od niego towar i znika. Nie wie jak ma na imie ten diler, jak nazwisko, ile lat, skąd jest, nic nie wie, tylko dostaje wiadomość że będzie i tyle. Powiedział że można nawet sobie odmiany wybrać, i ceny negocjować.

Aż wierzyć sie nie chce że ludzie takie rzeczy robią.
 

WeedBaron

A Little Bit Crazy
Rejestracja
Lut 13, 2020
Postów
409
Buchów
330
Kiedyś gadałem z typem co powiedział mi że ogarnia sobie palenie przez facebooka. Powiedział że dostaje powiadomnienie na FB kiedy o jakiej godzinie i w którym miejscu będzie diler z towarem, spotyka się z nim daje mu kase bierze od niego towar i znika. Nie wie jak ma na imie ten diler, jak nazwisko, ile lat, skąd jest, nic nie wie, tylko dostaje wiadomość że będzie i tyle. Powiedział że można nawet sobie odmiany wybrać, i ceny negocjować.

Aż wierzyć sie nie chce że ludzie takie rzeczy robią.
Tym to już totalnie można gratulować rozwagi, w końcu trafi kosa na kamień i przekaże towar misiakowi.
 

Apart23

Member
Rejestracja
Lip 3, 2020
Postów
10
Buchów
0
Ostatnio ziomek wspominał mi o californijskich topach z insta, gdzie płacisz blikiem/bicoinem i dostajesz na paczkomat. Ponoć sprawdzone i działa, ale sam nie próbuje, nie ma po co.
Zgłębiłem jednak trochę temat i faktycznie jest ziomek co dodaje dziennie na stories prezentacje aktualnego sorta, wysyłasz swój nick do "wickr me", a on się do Ciebie odzywa i dogadujesz co chcesz.
Jednak ceny 100zł/g (może jest taniej, nie szukałem) średnio mnie przekonują, a też potrzeby nie mam. ;p
Probowales juz cos? Wgl Blik to taki srednio anonimowy. Jak podam gosciowi kod BLIK to on chyba zeby kase odebrac,musi stac pod jakims bankomatem. Bo z tego co widze to w aplikacji banku, nie mozna chyba sobie wpisac zwyklego kodu ,zeby dostac kase. Jedynie przelewy blik typowo na numer telefonu. Ceny rzeczywiscie sa lipne. Sprawdziles to w koncu po takim czasie czy dziala? Ja mam jednego goscia, ktory niby zdaje sie legitny. Choc moze sobie kupil tych obserwujacych, nie moge sprawdzic bo nie akceptuje fejkowych kont bez postow a ma ponad 1000 i to tez zdaje sie troche podejrzane. Napisalem mu na wricku i mi podal oferty. Jak dla mnie mimo wszystko takie handlowanie przez ig a konczac na wrick to taki przypal.
 

zielonamasa

jungle guerilla trooper
Weteran
Rejestracja
Wrz 16, 2008
Postów
3,859
Buchów
3,344
Odznaki
1
To funkcjonuje na zasadzie CZEK BLIK. Podajesz kwote, ustawiasz czas waznosci, generujesz kod i pin. Odbiorca w podanym czasie musi odebrac hajs z bankomatu podaje kwote, kod i pin. Anonimowosc po stronie odbiorcy jakas jest, jesli nie bedzie swiecic facjata przed bankomatem. Po stronie nadawcy nie ma, BLIK nadaje sie z faktycznego konta bankowego zalozonego.. na jakies dane.

Pomijajac juz sposob zaplaty to chce powiedziec ze 9 na 10 'sprzedawcow' na facebookach, instagramach i innych chujostwach to wyjebka bez mydla.

A Ty apart przez pol roku nie znalazles jeszcze dostawcy ?:D
 

Apart23

Member
Rejestracja
Lip 3, 2020
Postów
10
Buchów
0
To funkcjonuje na zasadzie CZEK BLIK. Podajesz kwote, ustawiasz czas waznosci, generujesz kod i pin. Odbiorca w podanym czasie musi odebrac hajs z bankomatu podaje kwote, kod i pin. Anonimowosc po stronie odbiorcy jakas jest, jesli nie bedzie swiecic facjata przed bankomatem. Po stronie nadawcy nie ma, BLIK nadaje sie z faktycznego konta bankowego zalozonego.. na jakies dane.

Pomijajac juz sposob zaplaty to chce powiedziec ze 9 na 10 'sprzedawcow' na facebookach, instagramach i innych chujostwach to wyjebka bez mydla.

A Ty apart przez pol roku nie znalazles jeszcze dostawcy ?:D
Kurde tak myslalem. Musze chyba z cebulka pokombinowac, ale nie mam pojecia praktycznie o tym. Kiedys przeczytalem jakies 17 zasad bezpiecznego korzystania z TOR-a i mnie troche przerosl taki przesyt informacji xd Powiem tak, ze dla mnie jedyna opcja to Czechy. Spotkalem sie tez z takim ziomkiem,na miejscu, ale doslownie raz na 2 miesiace odbierze telefon wiec lipa. Co prawda malo juz pale od konca 2017, ale czasem mam ochote sie udupcyc a nie mam jak. Zreszta nawet jak mialem dojscia, to srednio mi sie chcialo utrzymywac kontakt z tymi toxikami czy wydzwaniac,latac za nimi i czekac. Robilo laske wielka mimo ze sie tym zajmowali albo mysleli ze ich CIA sledzi. U nas w miescie to taka chujnia byla ze ludzie sie na zgnile czy splesniake topy rzucali. Ogolnie to zeby u nas cos ogarnac to trzeba dobrze znac kogos.
 

BlackMen

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Gru 14, 2014
Postów
3,341
Buchów
2,102
Odznaki
1
Kurde tak myslalem. Musze chyba z cebulka pokombinowac, ale nie mam pojecia praktycznie o tym. Kiedys przeczytalem jakies 17 zasad bezpiecznego korzystania z TOR-a i mnie troche przerosl taki przesyt informacji xd Powiem tak, ze dla mnie jedyna opcja to Czechy. Spotkalem sie tez z takim ziomkiem,na miejscu, ale doslownie raz na 2 miesiace odbierze telefon wiec lipa. Co prawda malo juz pale od konca 2017, ale czasem mam ochote sie udupcyc a nie mam jak. Zreszta nawet jak mialem dojscia, to srednio mi sie chcialo utrzymywac kontakt z tymi toxikami czy wydzwaniac,latac za nimi i czekac. Robilo laske wielka mimo ze sie tym zajmowali albo mysleli ze ich CIA sledzi. U nas w miescie to taka chujnia byla ze ludzie sie na zgnile czy splesniake topy rzucali. Ogolnie to zeby u nas cos ogarnac to trzeba dobrze znac kogos.
Gdzie ty kurwa mieszkasz 👀
 

Apart23

Member
Rejestracja
Lip 3, 2020
Postów
10
Buchów
0
Gdzie ty kurwa mieszkasz 👀
Na zadupiu. Kiedys utrzymywalem kontakt z wieloma osobami i szlo jakos ogarnac, choc lipa sie zdarzala. A dzis wbila mi dusza introwertyka i nie mam ochoty na spotkania za czesto ani na utrzymywanie kontaktow z ludzmi, ktorzy wysysaja ze mnie energie. Wiec zostalo raptem kilka osob z ktorymi mam ochote czasem sie spotkac. Choc niektorzy tak czy siak wyjechali. Z innymi kontakt sie urwal i tez sa osoby z ktorymi jestem sklocony. Mialem okazje polapac kontakt od goscia, ktorego poznalem w pociagu i byk akurat z mojego miasta, ale mialem tak duzo ze mialem w tamtej chwili wyjebane. U nas ogolnie dille to toksiki, jakich malo. Wiec nawet jakby sie ktos pojawil, to nie wiem czy bym mial ochote na ustawienie sie z takimi ludzmi.
 

OtoPepe

Well-known member
Rejestracja
Mar 3, 2021
Postów
228
Buchów
251
Odbiegając od tematu Instagrama, ale pochodne nadal.. zauważyłem taką praktykę u kolegi z dużego miasta. Grupa Ukraińców kołuje towar od zioła po mefedrony i inne wynalazki. Mają coś w rodzaju grupy, sklepu (jest to chyba grupa - w aplikacji Telegram) gdzie są dodani ludzie którzy chcą coś kupić. Każdy dodany człowiek jest pytany przez ów Ukraińców od kogo jest i towrzy się taki łańcuszek poleceń, ktoś jest od kogoś i tak dalej. Jeśli jesteś zaakceptowany to dodają cię do grupy i co tydzień jest wiadomość na niej co przyjechało i po ile. Piszesz do gościa wiadomość 5g zioła czy tam 3listki lsd a on ci odsyła namiar i rysopis osoby przekazującej. Najczęściej kobieta, przytulasz się z nią wymianiacie się towar-siano i po sprawie. Jestem zdumiony głupotą ze strony tych Ukraińców... Ale to już działa z rok i ma się dobrze.

Druga praktyka o jakiej słyszałem od kolegi który tak kupował to zostawianie towaru w różnych miejscach. Zamaiwasz sztukę zioła, płacisz z jakiegoś wirtualnego portfela na jakiś wirtualny portfel dilera a on wysyła namiary i zdjęcie gdzie to jest. Przy znaku pod kamieniem, przyklejone za reklamą na płocie.. i tak dalej
 

Góra Dół