nasiona marihuany

Ja chce tak więcej :D

Wyszukiwarka Forumowa:

xprotect

Well-known member
Rejestracja
Maj 9, 2006
Postów
47
Buchów
0
Dzisiaj (5 minut temu) rodzice posłali mnie po chleb, w drodze (mieszkam na zadupiu) zobaczylem dwóch kolesi w malaczu, jarali z butli. Popatrzylem sie ze śmiesznym uśmiechem :D Spytali mnie czy chce bucha.. i dostałem :p Może to i nie fazka ale fajny humorek i pocieszająca sytuacja :)
 
S

sdfsdf

Guest
nom spoko kolesie podchodzacy do bakania na luzie ktorzy sie nie chowaja z tym co lubia ;)
 

xprotect

Well-known member
Rejestracja
Maj 9, 2006
Postów
47
Buchów
0
chociaz chłopcy jeden błąd popełnili :D Prowadzili auto po jaraniu :D (a raczej jeden prowadził :D )
Ale zostanie im to wybaczone ;-)
 

Shogo

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lut 22, 2006
Postów
1,140
Buchów
1
chociaz chłopcy jeden błąd popełnili :D Prowadzili auto po jaraniu

to nie jest blad...wtedy czujesz sie jakbys byl w odrzutowcu F 16 ;]
 

xprotect

Well-known member
Rejestracja
Maj 9, 2006
Postów
47
Buchów
0
hehe, moim zdaniem pod wpływem alkoholu, ziola i narkotykow nie powinno sie prowadzic auta.. szczegolnie po ziolku i alkoholu :p
 
K

kiljanko

Guest
Shogo napisał:
to nie jest blad...
jest.



zapewne jest super, ale stwarzasz zagrożenie na drodze, możesz mieć kiedyś na sumieniu życie innych osób. ale to nie jest błąd, no tak.

musisz mieć niezjaranego kolegę, który Cię wywiezie na jakieś zadupie i tam jeździj...

xprotect,
huh :D też miałem taką sytuację :D coś się ludzie słabo skąpi zrobili ostatnio... to pewnie przez szeroko rozpowszechnioną własną hodowlę :D
 

Shogo

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lut 22, 2006
Postów
1,140
Buchów
1
moim zdaniem pod wpływem alkoholu, ziola i narkotykow nie powinno sie prowadzic auta.. szczegolnie po ziolku i alkoholu

po wplywem ziola to sie boje przejsc przez ulic a jak wchodze to auta to juz nie zastanawiam sie co bedzie zemna dalej, czy przezyje nie ***ne w cos, czy psy nie zlapia, poprostu "kochany" dreszczyk emocji.
 

Lubo

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Sty 20, 2006
Postów
2,863
Buchów
3
mój znajomy na fazie zatrzymał się na środku przejścia dla pieszych i złapał zwiechę. To bezpieczne? Nie! Co dopiero jazda samochodem. Brrr
 

Orion

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Mar 16, 2006
Postów
2,316
Buchów
11
Po MJ ja bym nie trafi do samochodu, raz musiałem przytachać zakupiony wcześniej alkohol na impreze a byłem strasznie upalony i po jakiś 20 min kumple wyszli po mnie a ja cholera usilnie próbowałem pikać pilotem od alarmu do obcego samochodu a ten nic.. dobrze, że nie miał alarmu bo próbowałem wepchać kluczyć do zamka :).

Raz jechałem jak byłem zjarany i już nigdy tego nie powtórze.. wole przeżyć dzisiaj coby móc zajarać jutro :).
 

gomeS

Well-known member
Rejestracja
Lip 20, 2006
Postów
64
Buchów
0
uwielbiam palic z nowymi ludzmi, dzielic sie towarem z przyjaciółmi którzy nie byli plaonowani do blanta, cześto kupujemy jakis towarek, stwierdzamy ze i tak wszystkiego nie spalimy i dzwonimy po kogos z kim sie dawno nie widzielismy i jaramy z nim :) lubie też często na jakiejs imprezie z nowopoznanym zapalic - co prawda to ryzykowne bo nie wiadomo gdzie pojawi sie jakis pies :) ale zazwyczaj jestesmy ostrożni i jak jestesmy pewni ze mozemy z kims zajarac to jaramy :)
 

durielek

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Mar 23, 2006
Postów
1,073
Buchów
0
ja lubie pokazywac cudowny swiat MJ osoba ktore jescze nie palily:)hehe w klasie nauczylem 3 osoby palic:]ostatnio spalilem moja mame!!ale mialem z niej beke :pr: nagralem ja nawet na kamerze na telefonie!jaja jak niewiem ale nie pokaze wam bo to rodzinne:p.musial bym w jakims programie zaslonic twarz zeby niebylo widac!!niebende przeciez mamy w internet puszczal:p
 

Silent_Bob

Well-known member
Rejestracja
Wrz 14, 2006
Postów
106
Buchów
0
durielek: jak to zrobiłeś? Dałeś jej jointa czy co? Muszę swoją rodzicielkę jakoś oswoić z MJ :). PS> Dopiero teraz oprzytomniałem po wczorajszym paleniu z bongo. Serio - TO JEST MOC :jocolor:
 
S

sitex

Guest
palenie znowymi ludźmi jest świetne - poznajesz osoby od razu od wewnątrz - takie małe blantowamie XD

co do jazdy po zjaraniu kieys z ekipa wracamy z ziolkiem spaleni juz nieco i przez rondo niemal sie kumpel nie przebił jak taran XD teraz śmieszne - wtedy nie -_-
w kadym razie nie bardzo chciałbym to powtatrzac - wyobraźcie sobie na bani coś zrobić komuś autem... to by było tragiczne - psychika by padła,,,
pamiętam e raz na ławce siedzimy zjarani i autko rowerzyste potrąciło - ten troche pokoziołkował - juz była niechę do jarania na jakiś czas :(
 

Galacty

Well-known member
Rejestracja
Lip 14, 2006
Postów
119
Buchów
0
durielek zaslon elegancko twarz i czekamy chociarz na urywek tego filmu :king:
 

durielek

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Mar 23, 2006
Postów
1,073
Buchów
0
Galacty napisał:
durielek zaslon elegancko twarz i czekamy chociarz na urywek tego filmu
hehe bardziej niz to co robi jest wazne to co mowi!!a mowi do mnie i omnie!moze nie chce zabardzo ujawniac tego:p.np. dobry byl motyw jak sie mama zajawila sie jak moj pies po mnie skakal na luzku!zucala sie z nim na mnie i cos tam gadala do mnie moj przemus a pies piszczal i skakal kolomnie!!myslelem ze mame pogielo normalnie:p.jak mame naklonilem? mama byla troszeczke pijana i jakos tak nawijala co ja widze w tej marihuanie, ze chcial by kiedys sprobowac jak to jest!ja mamie to czy chce!!a mama ze tak!!to ja biore telefon i dzwonie!!zadzwonilem i mama sie pyta czy co zalatwiles!ja ze niema!!mama chwala bogu!a ja ze bendzie za 30min:p.Zalatwilem,nabilem pierwsza lufke i mama choc niechetnie to srobowala,nastepnie ze nic nie dziala i sie powkuzala!!Ja na to ze trzeba wiecej i tak poszla 2 lufa(mieszane z tytexem ktorego dalem wtedy dos duzo)!mama z nic i ze zle sie czyje!!ze niechce juz tego widziec,ze smakuje jak przepalany 2 razy tyton czy jakos tak:p,ze po co to pale taki syf i wogole ale jakos namowilem ja do 3 bo dalej ja nie chycilo :jocolor: po 3 lufce weszla jej juz faza(ale niebyla swiadoma jeszcze ocb-tak jak to za pierwszym razem)!!ale niechciala juz palic i strasznie sie zaczela czepiac jarania!!po jakis 20-30min namowilem ja do czwartej ze teraz jej wejdzie i bendzie dzialac!!mimo nazekania,kolejnego czepiania sie i besztania mnie o palenie to zapalila ta czwarta!!powiedziala ze dziala za czuje i ze strasznie glowa boli i ze niewie co sie dzieje!!ze faktycznei to dziala!!i po jakis 30min weszla jej pozytywna faza :santa: zaczela opowiadac ruzne historie z zycia,smiac sie i robic glupoty!!sama przyznala ze ja wszystko smieszy i ze ma dobry chumor!!ze to co mowie normalnie by ja wkuzylo ale teraz sie smieje z tego :joker: !ostatnia lufke zapalila z checia mowiac tylko ze smiechem do czego ja namawiam :pr: nastepnei poszlem po piwko dla mnie i dla mamy :flower: i weszlo jej jeszcze bardziej :thumright: mowila nawet ze zapalimy jeszcze kiedys jak ja pytalem!ciagla mnie na pojechanie z ciocia na grzyby!!i nawet kminilismy ze razem wszyscy zajaramy :pr: :pr: :pr:
jesli chodzi o szczeguly techniczne to spalilismy polowke z mama w tym ze mama wciagala 3 razy tyle buchow co ja!a sorcik palilismy z lufki :joker:

hehe kiedys zajaralem tez z tata!!ale zrobilem blad bo nabilem do bonga!!i tata choc pali duzo szlogow to z bonga sie dusil(dusil sie przedtem samym tytoniem z bonga)!jak sciagnol 2 hity to zaczol sie strasznie dusic i powiedzial zebym mu tego nigdy wiecej nie pozkazywal!!hehe az przestrasilem sie wtedy ze sie udusi,bo tak to groznie wygladalo :pr:
 



Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany
Góra Dół