nasiona marihuany

jaką roślinkę

Wyszukiwarka Forumowa:
Q

qbiaak

Guest
Witam, jestem początkujący i powoli szykuje sie żeby na wiosne zasadzić sobie swój krzaczek. Jakie nasiona na outa polecali byście dla początkującego (żeby nie były bardzo trudne w uprawie a żeby coś tam jednak kopnęło) Jeśli był taki temat to przepraszam :tongue:. I przy okazji czy na cannabis.fr można płacić w euraczach? :rendeer:

superpower5

Active member
Buchów
0
hmm po poierwsze moc palenia kazdy miezy wedlug wlasnego upodobania bo ja jednym gietem na dwuch mam lipe a inni 1g na 5 i mają niezlom faze a co do rosliny ja bym wzią Early Mysty ale to juz twuj wybur :flower:

I

invit

Guest
Early Mysty jest bardzo latwa odmiana, akurat dla poczatkujacych

SKiP

Well-known member
Buchów
0
Na cannabis.fr.pl skonczyla sie EM... co by bylo jeszcze dobre na outdoor (to bedzie pierwsza roslinka)?

Lubo

Well-known member
Weteran
Buchów
3
Na cannabis.fr.pl skonczyla sie EM... co by bylo jeszcze dobre na outdoor (to bedzie pierwsza roslinka)?

przecież już nie zdążysz z outdoorem w tym roku.

Q

qbiaak

Guest
Napisałem przecież że tylko przygotowuje się do zasadzenie czyt. zbieram informacje potrzebne do hodowli, wybieram krzaczek, szukam miejsca :p

Protektus

Well-known member
Buchów
0
qbiaak, do następnego sezonu out jeszcze pewnie pojawi sie z kilka nowych odmian na polskim rynku :)

Mr. Cannabiz

Banned
Buchów
0
Nie mam poojecia kiedy zasadzic "roslinke" ale podejrzewam ze w marcu i zastaniawiam sie nad WW albo Early Misty w zwiazku z tym mam problem bo nie wiem jak czesto podlewac ja na oucie :geek: bo wiem ze zbiory sa w pazdzierniku a w lipcu wajade na wakacje i no... sami rozumiecie (CHYBA)
P.S
czesto sie zdaza ze ktos pod***ie roslinke??
(mam zamiar posadzic ja w alnglii)
:rendeer: :king: :queen:

Lubo

Well-known member
Weteran
Buchów
3
Mr. Cannabiz napisał:
ie mam poojecia kiedy zasadzic "roslinke" ale podejrzewam ze w marcu

raczej w maju

Mr. Cannabiz napisał: