nasiona marihuany

Jak porzadnie wyczyscic grinder z pylku?

Wyszukiwarka Forumowa:

cobaink

Well-known member
Rejestracja
Gru 4, 2014
Postów
122
Buchów
0
Witam. Macie moze jakies sposoby na czyszczenie grindera? Mam na mysli glownie "hasz" co sie osadza na sciankach przez co bardzo ciezko sie obraca pokrywka duzo utrudniajac mielenie ziola. Ziolo ktore sam wychodowalem jest duzo bardziej "oszronione" niz to co mialem do tej pory i problem brudnego grindera daje mi sie duzo bardziej we znaki niz kiedys. Macie jakies ciekawe patenty? Tutaj na forum widzialem naprawde duzo fajnych rzeczy wiec zamieniam sie w sluch. Pozdrawiam!
 

kamilthc

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Maj 26, 2014
Postów
637
Buchów
2
ja nożykiem skrobie, jak za***any młynek to po wyczyszczeniu dobrego blanta można skręcić
 

Izak

Beta
Weteran
Rejestracja
Lip 4, 2011
Postów
4,931
Buchów
3,382
Odznaki
1
alkohol... izopropylowy/spożywczy
 

padree

Sruuuuuuuuuuuu....
Weteran
Rejestracja
Paź 10, 2010
Postów
1,185
Buchów
2
A jaki masz grinder?
Metal? Plastik? Drewno?
Plastik to lepiej wyj***ć i kupić nowy, metal jak kolega wyżej, alkoholem i Szczotka druciana na wiertarce, drewno nie wiem, nie używam.
Oy
 

cobaink

Well-known member
Rejestracja
Gru 4, 2014
Postów
122
Buchów
0
Sorry nie bylo mnie troche. Sprobuje alko bo mam akurat ;D. Grinder mam metalowy od Grace Glass wiec jest pozadny.
 

StrachU

Zalegizować Marihunaen !
Weteran
Rejestracja
Paź 11, 2015
Postów
682
Buchów
4
Wrzucasz młynek do ciepłej wody, czekasz 10-15 min i zbierasz ze ścianek plastelinkę.
Potem wlej trochę ciepłej/ gorącej wody do młynka i ją miel przez chwilkę :)
Na koniec dobrze wypłucz i zostaw do wyschnięcia.
Małe resztki jednak zostają... :D
 
U

Usunięty 24144

Guest
Wrzuć do zamrażarki podobno działa ale też nigdy nie próbowałem bo wale młynkiem o stół i co wyleci to wyleci a jak nie to się domieli :D
 
X

<X>

Guest
Zamrazalnik jak najbardziej dziala :) a potem jakims kawalkiem plastiku (bron boze metal :p)
 

cocaa

Well-known member
Rejestracja
Gru 14, 2011
Postów
187
Buchów
0
Grubsze warsty skrobie, jezeli to nie plastik. Ogolnie po narodzinach syna zostalo mi duzo chusteczek dezynfekujacych (na alkoholu) i tego uzywam hehe ogolnie polecam alkohol jak kplega Izak
 

BlackMen

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Gru 14, 2014
Postów
3,638
Buchów
2,402
Odznaki
1
Tez polecam alkohol... najlepiej wypic :freak:
 

cobaink

Well-known member
Rejestracja
Gru 4, 2014
Postów
122
Buchów
0
Alkohol dziala potwierdzone info :D. Kurde niesamowite jedno glupie pytanie a jaka fajna dyskusja. Musze chyba wiecej jarac zeby moc przetestowac te wszystkie patenty XDDD. Dzieki i pozdrawiam :p.
 
L

Lord of Bhang

Guest
Ja polecam kwasek cytrynowy + soda i odstawić na noc albo wiecej i na samym koncu alkochol jak koledzy nizej pisali i pieknie caly osad zejdzie
 



Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany
Góra Dół