Jak zrobić Pcbox, jest instrukcja dla idioty?

Wyszukiwarka Forumowa:

Preclu

Active member
Buchów
0
Witam, chcę zrobić growboxa z pc, tylko że każdy poradnik jest trochę słaby, dlatego że ja nie ograniam w ogóle jak podłączyć zasilanie do żarówek, jak połączyć te kable i jak wiatraczki też podłaczyć za uja nie wiem, nie znam się na tym, do tego w tych poradnikach tego nie ma, a jak jest to jakieś stare poradniki, albo może orientuje się ktoś czy można w internecie kupić pcboxa??, już dawno bym go zrobił, ale jak widzę że muszę jakieś kable, kostki, wtyczki kupować, to mnie rzuca po ścianach xd, bo ja to muszę dyskretnie robić, a tu dużo pitolenia chyba jest.

R

ruski wentylator

Guest
to nielepiej kupic w sklepie nowy ( tam nie ma PCbox) albo gdzies na aledrogo lub olxolx...

Midnight Flower

Well-known member
Buchów
0
Ambitny chlopak jestes widze :D szukaj szukaj az znajdziesz nikt za cb nic nie podlaczy czy nie powie gdzie przepuscic najlepiej kable iz kazda skrzynia od pc jest inna musisz sam wykminic wzoruj sie na tym co znajdziesz w necie wszystkie schematy gdzies tu sa napewno :) siemanko

Honza

Well-known member
Weteran
Buchów
5,262
Odznaki
2
Podlaczenie jest banalnie proste, ale nie rozpisze ci wszystkiego i nie wytlumacze jak co podlaczyc - skoro przeraza cie podpiecie kabli do swietlowki to bedzie ciezko ze zlozeniem calosci, bez zdolnosci manualnych nic nie zrobisz. Masz juz jakis plan na uprawe? Masz warunki do trzymania mikrouprawy na chacie? Myslales co z zapachem? Przegladales fotorelacje z pc boxow?
Jezeli powaznie podchodzisz do tematu to moge pomoc w zlozeniu calosci i wytlumaczyc co i jak, ale jezeli wpadles na taki pomysl, nie masz planu i po prostu chcesz miec swoja mj i myslisz, ze zlozysz boksa i za trzy miesiace zbierzesz plon... to nie ma sensu ;)

Roberto86

Ha-Haa!
Buchów
0