akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

Jaki jest z nimi problem?

Wyszukiwarka Forumowa:

atzon

Member
Buchów
2
Witam serdecznie użytkowników, otoz z moimi panienkami dzieje się coś nie w porządku. Krótko o nich: zasadzone w 11l wiadrach z wywierconymi dziurami w dnie, około 35 dzien fazy wegetatywnej, podlewam wodą o ph 6-6,5, światło lampy led vollapectrum każda 200w, używam calmag raz w tygodniu około 2ml/l, oprócz tego odżywka od biobizz biogrow bodaj, w każdym razie ta dedykowana do fazy wegetatywnej. Co do problemu- widoczny na zdjęciach, brązowe plamki, żółknące i opadające liście wachlarzowe u dołu, „przypalone” końcówki. Podejrzewam jakieś szkodniki, zaś żadnych nie wypatrzyłem do tej pory. Jeżeli temat już był, bądź jest w jakiś sposób nieodpowiedni-pardon, jestem nowy i zielony. Pozdrawiam forumowiczów.

neurofan

Well-known grower
Weteran
Buchów
5,480
Odznaki
4
Jaka ziemia jakie warunki na codzień

Sinacs

Well-known member
Buchów
19
1. Ile wody im wlewasz i jak często to robisz?
2. Lampa na jakiej mocy świeci i na jakiej wysokosci od szczytów?
3. Ten calmag lejesz od początku co każdy tydzień 2ml/l? Mysle ze za często dajesz calmag, calmag sie leje jak roślina tego potrzebuje a nie na zapas

atzon

Member
Buchów
2
1. Ile wody im wlewasz i jak często to robisz?
2. Lampa na jakiej mocy świeci i na jakiej wysokosci od szczytów?
3. Ten calmag lejesz od początku co każdy tydzień 2ml/l? Mysle ze za często dajesz calmag, calmag sie leje jak roślina tego potrzebuje a nie na zapas
Wlewam około 0,9-1l co drugi dzień, calmag stricte raz w tygodniu (poprawie), obie lampy około 40-50cm od szczytów na full gaz.

atzon

Member
Buchów
2
Wlewam około 0,9-1l co drugi dzień, calmag stricte raz w tygodniu (poprawie), obie lampy około 40-50cm od szczytów na full gaz.
Dodając, calmag zacząłem lać po 3 tygodniu, można powiedzieć, że dopiero bodaj 2 bądź 3 razy go dostały.

neurofan

Well-known grower
Weteran
Buchów
5,480
Odznaki
4