nasiona marihuany

Jaki osuszacz powietrza

Wyszukiwarka Forumowa:

pakowski

Well-known member
Rejestracja
Kwi 11, 2017
Postów
116
Buchów
1
Szukam osuszacza, ale jestem w tym temacie zielony. Potrzebny osuszacz który nada się do 1m2.
Box wentylowany, pomieszczenie też, w nocy 21*, ale lepiej za wczasu pomyśleć niż załapać pleśń.
Polecicie coś co się nada? Zmieszczę się w 500zł ?
 

Skagen

Smoke Buddah
Rejestracja
Sty 20, 2016
Postów
237
Buchów
1
Ja wszystkie swoje grow jechałem na zwykłym HUMISTOP za 10zł i nigdy pleśni nie miałem, a higrometr pokazywał 40-50% wilgoci.
 

pakowski

Well-known member
Rejestracja
Kwi 11, 2017
Postów
116
Buchów
1
To widocznie i bez tego niemiałbyś wilgoci. Taki pochłaniacz jest symboliczny
 

Skagen

Smoke Buddah
Rejestracja
Sty 20, 2016
Postów
237
Buchów
1
bez tego miałem w okolicach 60-65% wilgoci, więc coś tam niby dawał, wiadomo, że dużo zależy od tego gdzie stoi box. Dodam tylko, że w boksie dużo mniejszym od Twojego założonego.
 

Grandfather

Never Stop Improving
Weteran
Rejestracja
Paź 3, 2015
Postów
1,198
Buchów
8
Popatrz na osuszacz adsorpcyjny (nie myl z absorpcyjnym)
Od siebie mogę polecić EcoAir DD1
 

sputter_green

Well-known member
Rejestracja
Lis 25, 2015
Postów
1,479
Buchów
1
Adsorbcyjny air naturel desair kolo 400zl. Potem masz trotec ttr55s za 900 i ecoair dd1 tez kolo 900.

Pamietaj TYLKO adsorbcyjny.
 

GRUZ

Morda
Rejestracja
Gru 4, 2017
Postów
472
Buchów
11
Polecony z forum Fral minidry 12E ze względu na małe wymiary
 
K

K2

Guest