nasiona marihuany

Jestem nowy głupie pytanka

Wyszukiwarka Forumowa:
H

HObik

Guest
No dzisiaj dostałęm "chyba" poządne ziarenko dotychczas chodowałem za****** samosieje które hu*** rosły kumpel zapewnia mnie że z tego bedzie dobra trawa teraz pytanie co do chodowli wiem ż enajpierw mam wsadzić ziarenko do gazy i podlewac aż się otworzy (czy zamiast gazy morze być np: Chusteczka??) potem wsadzam do ziemi teraz pytanko mniej wiięcej jak mam podlewać co ile i czy dużo? po jakim czasie roślinka jest gotowa do palenia?? i czy mogę do niej używac nawozuw od zwykłych kwiatków?? np: moja mama używa nawozuw do kwiatków czy mogę takim?? albo kulki styropianu w ziemi to coś da?? dużo razy roślinki mi gnił i chcę te wychodować wiem że gdybym poszukał to bym znalazł te informacje ale dla was jest to 2 min i jeszcze klikne pomugł :) z góry Dzięki
 
H

HObik

Guest
dzieki ale mam jeszcze jedno podstawowe pytanko co w końcu się pali???? pare razy dostawałem we worczku cos tam ale w roślince niewiem co to jest niektórzy muwią mi że morzna zjarać wszytko ? a niektórzy ze tylko "szyszki" (co to ??) były tam jakieś fotki ale niczaje co mam palic i ma to drabniać ??
 

Pasikonik

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Gru 8, 2005
Postów
808
Buchów
1
Pali sie tylko topy... liście też mozna ale sa slabsze... a jak dostajesz takie jak ty to nazywasz "kulki szyszki" to wlasnie je sie pali bo to sa nic innego jak kwiaty marihuany czyli szczyty w ktorych jest thc co powoduje faze :D takze teraz juz wiesz... a jak dostaniesz topy z lisciami to spal to i to przy okazji... liscie i topy mozna zmieszac z tytoniem albo same topy o ile sa dobrze porozdzielane przez dillera z liści ;D

TZYMAM CIE ZA SLOWO CO DO KLIKNIECIA !! :D lol joke
 
H

HObik

Guest
ale jak tpy chcę się upewnić bo tak naprawde to ja jeszcze nigdy na żywo niewidziałem marichuany (krzaczaka) jak już to paliłem od dilera w woreczkach :) było. Jak masz jakąś fotke to jak morzesz to zaznacz mi w paincie bo moje roślinki niedługo zaczną kwitnąć :) kumpel mi nagadał że mam ściąć wszytko i wysuszyć a jednak nie... ale anpewno wykorzysatm liście :) i teraz mam jeszcze pytanie czy żeński jest mocniejszy czy męski i czy oba mają THC czy tylko jeden?? i jak ja mam to suszyć bo znaalzłem na forum ze w ciemnym miejscu w temp 18-22stopnie czy jakoś tak a niemogę np: w słońcu na parapecie albo pod lampą?? a i rozumiem że roślinka PRZED zakwitnięciem nieposiada ani trohe thc? to chyba na tyle ajk coś se przypomne to dopisze z góry dzięki za odp

Napewno klikne "pomugł" :)
 

wojtek1985

Member
Rejestracja
Maj 19, 2010
Postów
18
Buchów
0
White Snow AF

Witam!
Czy jest ktoś w stanie w przybliżeniu podać czas kwitnienia White Snow AF.
Obecnie roślina ma ok 30 dni.Już pojawiły się włoski:)
Wiem że AF kwitnie bardzo szybko i praktycznie po 14 dniach..
Pytanie natomiast dotyczy jak długo kwitnie i kiedy lać rippen?
Pozdrawiam i czekam na konstruktywne odpowiedzi.
:spalony:

Jeśli ktoś uważa pytanie za głupie niech nic nie pisze.
 

wojtek1985

Member
Rejestracja
Maj 19, 2010
Postów
18
Buchów
0
Jest in...od 30 dni.Ale myśle że czas zbliżóny do tych 90 dni?
Ripen 14 dni przed z biorami czy dużo wcześniej?
Narazie florovit raz na tydzień 15 ml na 1l
Jak się na to zapatrujesz?
 



Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany
Góra Dół