nasiona marihuany

Kiedy przejść 12/12

Wyszukiwarka Forumowa:

Patrykmil

Well-known member
Rejestracja
Lip 28, 2021
Postów
54
Buchów
2
Siema , jestem początkujący i proszę nie hejtowac , moja roślinka ma już półtora miesiąca (stała na balkonie cały ten czas) od kilku dni jest w boxie na lampie LED 45w mało ale kupiłem już 100w LED marshydro ts600. Nie mam pojęcia jak przejść na ten cykl 12/12 czy ja sam sobie wybieram kiedy ma przejść czy są jakieś oznaki na roślinie?







 

Forgetmenot

Well-known member
Rejestracja
Lip 11, 2020
Postów
1,014
Buchów
4,833
Odznaki
9
Słabo to wyglada jak na 45 dzień.
Po co wycinasz wiatraki?
Przełączysz kiedy chcesz, z tego i tak już zadowalającego plonu mieć nie będziesz.
 

Eustachy

Trawą Palę Stresy
Weteran
Rejestracja
Gru 9, 2015
Postów
1,963
Buchów
969
Odznaki
3
Ile masz litrową doniczkę?
 

Patrykmil

Well-known member
Rejestracja
Lip 28, 2021
Postów
54
Buchów
2
Słabo to wyglada jak na 45 dzień.
Po co wycinasz wiatraki?
Przełączysz kiedy chcesz, z tego i tak już zadowalającego plonu mieć nie będziesz.
No jak na pierwszą roślinkę to i tak się nie spodziewałem dużych plonów.

Wiatraki czyli liście po co ucinalem?
 

Patrykmil

Well-known member
Rejestracja
Lip 28, 2021
Postów
54
Buchów
2
Ale to się przechodzi na cykl 12/12 według uznania czy jak ?
 

Forgetmenot

Well-known member
Rejestracja
Lip 11, 2020
Postów
1,014
Buchów
4,833
Odznaki
9
Wiatraki. Na tym etapie nie wycina się żadnych liści
 

Patrykmil

Well-known member
Rejestracja
Lip 28, 2021
Postów
54
Buchów
2
Wiatraki. Na tym etapie nie wycina się żadnych liści
No bo czytałem gdzieś tam , że jak się ucina wiatraki to lepsze światło dochodzi do dolnych części roślinki i tego był tylko powód, ale już będę wiedział na przyszłość że nie obcinać, ale to w boxie w ogóle się nie ucina?

Czyli mówisz żeby przejść już na cykl 12/12 ? I co wyjdzie to wyjdzie?
Masz może jakieś wskazówki jak sprawdzić w którym dokładnie momencie robić takie przejście?
 

DanishFarmer